AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bijna 100 kilogrammen.
image.jpg

Waarom heb je je shirt nog aan?

Een buffe Zyzz zo te zien, netjes

Flinke delt!

Scheurt bijna uit je shirt, goed bezig.

Wanneer post jij eens een foto Drunkenmaster? Ik ben wel benieuwd naar hoe iemand met jouw indrukwekkende stats er nou eigenlijk uitziet.
Je hebt me al irl gezien anyway tijdje geleden.
Mijn stats zijn up to date en 100% real bij jouw moet er enkel 20% VP bij.
Reden Hebk ik al genoeg gegeven door littekens Een veel te herkenbaar fysiek dat ik niet post , de enige die fotos van me heeft gezien zonder t shirt zijn een paar coaches in het verleden iemand irl ontmoeten is geen probleem.
Alsof 100kg op 1m80 impressive is lol zeker niet met 15%
Kom volgend jaar naar YBF en je ziet genoeg ;)

Je hebt me al irl gezien anyway tijdje geleden.
Mijn stats zijn up to date en 100% real bij jouw moet er enkel 20% VP bij.

Alsof 100kg op 1m80 impressive is lol zeker niet met 15%

Je stats zijn zo fake als wat, daarom maakte ik die post ook. Je bent vettig en ecto. 100kg / 15% / 1m80 is behoorlijk impressive meneer.

phm moet ook altijd haten!!!

Je stats zijn zo fake als wat, daarom maakte ik die post ook. Je bent vettig en ecto. 100kg / 15% / 1m80 is behoorlijk impressive meneer.

Tuurlijk zegt de dikz*k met 30% lol wel grappig dat je door kleding kan kijken.
En ga nog geen moeite doen om tegen de delusional crew iets uit te leggen volgens mij moet je een aandoening hebben voor je er mag trainen.

Again ontmoet me irl i ga op de weegschaal staan en iemand mag een Vetmeting doen lol .

Ben verre van ecto zeker als je op je 15 120kg en vet was lol

Zondag :)

:popcorn:

100 kg 15 procent is niet niks hoor op 1.80

Heb zeker niets tegen tymboo persoonlijk ,maar degene met het meest shit fysiek zelfs voor een powerlifter moet altijd trashtalken, zeg t volgende keer irl thewasp ;)

Lol

Terug
Naar boven