XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

100 kg 15 procent is niet niks hoor op 1.80

Het is ook niet dat je op Ronnie gaat lijken met kleding lol vind zelf ook niet dat ik eruit zie als 100kg slechte verdeling i geuss maar waar ik wel zeker van ben is dat ik een veel beter fysiek heb dan hem lol

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Niets tegen tymboo en Yvonne maar er Er zijn toch een stuk of 2-3 waar serieus iets mis mee is lol

En ga er niet meer over reageren zie net je leeftijd the Wasp best zielig hoe je eruit ziet dan wil je me irl ontmoeten Pm maar ;)

Heb zeker niets tegen tymboo persoonlijk ,maar degene met het meest shit fysiek zelfs voor een powerlifter moet altijd trashtalken, zeg t volgende keer irl thewasp ;)

Grapjas. In het echt durf je me niet eens aan te spreken. Die kans had je namelijk.

Tuurlijk zegt de dikz*k met 30% lol wel grappig dat je door kleding kan kijken.
En ga nog geen moeite doen om tegen de delusional crew iets uit te leggen volgens mij moet je een aandoening hebben voor je er mag trainen.

Again ontmoet me irl i ga op de weegschaal staan en iemand mag een Vetmeting doen lol .

Ben verre van ecto zeker als je op je 15 120kg en vet was lol

Je hebt nog steeds behoorlijk wat vet en vocht inderdaad, maar wat betreft VVM stelt het heel weinig voor. Als je een stoornis moet hebben om bij ons te trainen, dan pas je in ieder geval goed in de crew. In jouw geval een sociale stoornis. In het echt ben je zelfs te bang om me aan te spreken. Je durfde je niet eens aan ons voor te stellen en dan wel hier de held uithangen.

En ga er niet meer over reageren zie net je leeftijd the Wasp best zielig hoe je eruit ziet dan wil je me irl ontmoeten Pm maar ;)

Ik heb toch een behoorlijk aardig fysiek opgebouwd voor een naturel powerlifter. Overigens gaat het voor mij ook voor 75% om krachtstats en is het fysieke aspect gewoon een leuke bijkomstigheid.

Om het even bij foto's te houden, dit ben ik. Ik heb geen halfontblote foto's van mezelf, deze is op de dag dat je me zag genomen voordat ik een squat ging doen. Lijkt dit op een 30% vet fysiek in jouw wereld, ja?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bang lol ik heb je een hand gegeven de reden dat ik niet sprak omdat jullie me toch niet of amper verstaan lol en ten 2de heb in het verleden den angstoornis gehad en zo een locaties met echo is nog
Een probleem daar ga ik zelfs niet tegen liegen jij hebt ook vee gezegd ^^ wist niet eens wie je was

En nee je bent geen 14% ^^

Lekker beledigend zo voor iemand die op de drc cup geen woord durfde te zeggen, gewoon werd opgenomen in onze crew en er overigens niet eens uitziet alsof ie lift. Jammer.

Bang lol ik heb je een hand gegeven de reden dat ik niet sprak omdat jullie me toch niet of amper verstaan lol en ten 2de heb in het verleden den angstoornis gehad en zo een locaties met echo is nog
Een probleem daar ga ik zelfs niet tegen liegen jij hebt ook vee gezegd ^^ wist niet eens wie je was

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

En idc stats zijn real geloof t of niet lol

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

En idc stats zijn real geloof t of niet lol

Maar wie was interpunctie?

jerry! jerry! jerry!

Dit vind ik mooi, mijn stem gaat toch naar de tegenhangers van die dodo drunkie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven