JKatz
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
best kansloos ook dat je mensen moet herinneren aan dat zon broek duur is omdat iedereen hem lelijk vind. al kost ie een ton, het blijft lelijk.

Dat maakt het er niet minder triest om dat je moet benadrukken dat het een dure broek is.
stelletje kneuzen hier die overal op moeten zeikenOke leuk voor jestelletje kneuzen hier die overal op moeten zeiken

waar heb je het over man
post ik gewoon een foto komt er echt gezeik om niks.Draag jij dan zon broek? Ookal heb je flinke poten ze vallen alsnog daarin weg. snotneus
Heel misschien ligt het eraan hoe onzeker jezelf op dingen reageert, dan kun je dit soort reacties verder verwachten op een openbaar forum.

Heel misschien ligt het eraan hoe onzeker jezelf op dingen reageert, dan kun je dit soort reacties verder verwachten op een openbaar forum.

Ik ben helemaal niet onzeker maar telkens zit er altijd een f**got te klagen over iemand zijn benen, kijk maar eens bij ''post je foto sectie'' je ziet het wel bij elke topic. Je krijgt amper een compliment tegenwoordig en altijd moeten ze op iets zeuren, is het niet je benen dan is het je broek![]()

Dat maakt het er niet minder triest om dat je moet benadrukken dat het een dure broek is.
Als jij zo'n broek aan trekt ben je niet meer mijn online maatje
Als jij zo'n broek aan trekt ben je niet meer mijn online maatje