MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

ik vind dat "eerste keer trainen" gedoe sowieso onzin. Die lui hebben dan vaak bijvoorbeeld veel andere sport gedaan en zijn daardoor ook gewoon sterk geworden en hebben spiermassa opgebouwd. Klinkt idd stoer, eerste keer dat je "gaat liften" veel tilt, maar dat boeit echt geen f**k, het gaat er om dat je vooruit gaat.

ik had eerst lege halter gedaan, en dacht daarna ook even 10 aan iedere kant, dat zal niet zo moeilijk zijn, dat doet iedereen hier wel

maar dat viel vies tegen, echt stugelen om uberhaupt 1 rep te doen :roflol:

Goed punt. Zelfde als mannetjes die naar eigen zeggen nog nooit in de sportschool zijn geweest en al een hele goed bouw hebben. Men roept dan als snel dat het genetische freaks zijn met super veel aanleg, maar dikke kans dat zijn al jaren aan fysieke sport doen.

Ik bench ook 3 keer 90 kilo zonder spotter en 1 keer 100 met spotter!
So what...

Wa zijn da nu voor belachelijke redeneringen, als de spotter je een klein beetje helpt is dat toch geen ramp?
Daar dient toch ne spotter voor of ni?

nee dat heet een helper.

spotter is de gene die je leven red als je het niet meer kan, elke rep dat de spotter de bar aan raakt telt niet.

Wa zijn da nu voor belachelijke redeneringen, als de spotter je een klein beetje helpt is dat toch geen ramp?
Daar dient toch ne spotter voor of ni?

Die dient ervoor dat die bar niet op je gezicht sodemietert.
Maar officieel telt het niet, want hij helpt je in dit geval.

3x 90 is goed voor die leeftijd.

Terug
Naar boven