- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
net of niels gordijn de eerste keer serieus 240 deadlifte
Geen idee, ik ben er niet bij geweest, jij wel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net of niels gordijn de eerste keer serieus 240 deadlifte
ik vind dat "eerste keer trainen" gedoe sowieso onzin. Die lui hebben dan vaak bijvoorbeeld veel andere sport gedaan en zijn daardoor ook gewoon sterk geworden en hebben spiermassa opgebouwd. Klinkt idd stoer, eerste keer dat je "gaat liften" veel tilt, maar dat boeit echt geen f**k, het gaat er om dat je vooruit gaat.
ik had eerst lege halter gedaan, en dacht daarna ook even 10 aan iedere kant, dat zal niet zo moeilijk zijn, dat doet iedereen hier wel
maar dat viel vies tegen, echt stugelen om uberhaupt 1 rep te doen![]()
Ik bench ook 3 keer 90 kilo zonder spotter en 1 keer 100 met spotter!
So what...
So what...
Ik kan ook 1x1200 met 10 spotters.. Is niks man..
So what...
So what...
Ja ik kan ook wel 1x 180 met een spotter, als die de helft van het gewicht gaat lopen deadliften voor mij.
Wa zijn da nu voor belachelijke redeneringen, als de spotter je een klein beetje helpt is dat toch geen ramp?
Daar dient toch ne spotter voor of ni?
nee dat heet een helper.
spotter is de gene die je leven red als je het niet meer kan, elke rep dat de spotter de bar aan raakt telt niet.
Wa zijn da nu voor belachelijke redeneringen, als de spotter je een klein beetje helpt is dat toch geen ramp?
Daar dient toch ne spotter voor of ni?
Ook zeker netjes hoor
wat?ik begon in de smith omdat ik lege stang niet kon. Maar nu bench ik nooit meer want useless imo
Ik heb ook bodybuilding doeleinden, maar hier sla je toch de plank hard mis manVoor bodybuilding doeleinden beter andere oefeningen.
Ik heb ook bodybuilding doeleinden, maar hier sla je toch de plank hard mis man
Wat is er dan niet goed aan bankdrukken voor bodybuildingdoeleinden?
Wat is er dan niet goed aan bankdrukken voor bodybuildingdoeleinden?