Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1x in half jaar kuiten crew omdat aan denkt kroeg
blijft ook een nutteloze spiergroep.

Chest is het laaste half jaar ook wel main focus geweest, lijkt eindelijk de vruchten af te werpen. :D

Nice man, iemand met jouw lengte + gewicht en dan zo droog. Nice man :) Goede massa.

Thnx man, zo droog is het niet hoor, denk zo'n 12%.
Massa wil ik nog wel een hoop meer :p

bruut, echt sick die shouder en borst massa

hoeveel kg weeg je nu?

Bruut GPRO!

Sick Gpro!

2u6kaza.jpg

Die schouderkoppen!! Nice!

Goede kuiten Wovano!! Heel bruut GPRO!!

Thx boys

@GPRO: Je blijft me verbazen met je fysiek

@Wovano: Goede kuitgenen of hard trainen? Of combinatie?

Lekker jongetje ben je g4p-ro

hihi xx

Aan het bulken atm. Train nu zo'n 7 maandjes.

Snapchat-213479735701071814.jpg

Snapchat-8529980666257392994.jpg

Zieke aders brah, mirin

Ziet dat je bezig bent! Wat waren je begin stats?

Ziet dat je bezig bent! Wat waren je begin stats?

Hmm geen idee eigenlijk haha. Ik weet wel ik met bench begonnen ben rond de 40 kilo en doe nu 90x5 als max.

Edit: Ooh je bedoeld gewicht natuurlijk, stom.. Begonnen rond de 70 kg wat gewicht kwijt geraakt( had licht bierbuikje) en nu ongeveer 6 a 7 kg zwaarder geworden.

Hmm geen idee eigenlijk haha. Ik weet wel ik met bench begonnen ben rond de 40 kilo en doe nu 90x5 als max.

Edit: Ooh je bedoeld gewicht natuurlijk, stom.. Begonnen rond de 70 kg wat gewicht kwijt geraakt( had licht bierbuikje) en nu ongeveer 6 a 7 kg zwaarder geworden.

Met die chest bench jij 5*90? Full rom? Borst aantikken en zonder dat iemand de stang hoeft aan te raken?

Met die chest bench jij 5*90? Full rom? Borst aantikken en zonder dat iemand de stang hoeft aan te raken?

Jeppp dit is sws niet eens een duidelijk foto van mijn chest. Eigenlijk 90x4 want die laatst rep failde ik hem en moest mijn spotter helpen. Het is me maar 1 training gelukt die extreem lekker ging. Kon vandaag maar 85x4.

Terug
Naar boven