XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

5x90 is toch niet zo bijzonder op 78kg? ik bench 6x90 atm @71kg.

Na 7 maanden is dat best wat hoor, koste mij dik een jaar om 90 te reppen op boven 80kg bw.

Maar zeker niet onmogelijk met de goede aanleg.

Ik train ook maar 7 maanden 'fatsoenlijk'. Eerste 3 maar wat aangekloot bv dan maar 1 keer gaan 2 weken niet etc.. maar daar heb je niet veel aan.

Lijkt mij ook sterk dat zo'n kippenborstje dat drukt. Ach er wordt hier toch ook nog steeds gelogen over stats.

Ik bench 260x5. Laatste rep spotter wel.

260x5 kg? heb jij tijd teveel ofzo? ik vind mijn 10x10x300kg al lang duren..

die bencht geen 5x90

inb4 chest press machine

Kan prima toch, ik ken jongens die de eerste keer in de gym al meteen 100kg konden wegdrukken. Terwijl andere al moeite met de stang alleen hebben.

Dan niet:rolleyes:.
Ik zelf was ook blij met een 40kg bench hoor mijn eerste keer, genen spelen nu eenmaal een grote rol, de een start op een punt qua kracht waar een ander jaren hard voor moet trainen. Kijk bijvoorbeeld ook is naar de grotere jongens als Niels Gordijn, die startte volgens mij met een deadlift van 200+ de eerste keer.

Kan prima toch, ik ken jongens die de eerste keer in de gym al meteen 100kg konden wegdrukken. Terwijl andere al moeite met de stang alleen hebben.

appears-to-be-legitimate-thumb.png

Mijn eerste keer benchen ging ik naar de klote met 10x 40 kilo.:(

Dan niet:rolleyes:.
Ik zelf was ook blij met een 40kg bench hoor mijn eerste keer, genen spelen nu eenmaal een grote rol, de een start op een punt qua kracht waar een ander jaren hard voor moet trainen. Kijk bijvoorbeeld ook is naar de grotere jongens als Niels Gordijn, die startte volgens mij met een deadlift van 200+ de eerste keer.

hoeveel benchen die mensen nu dan?

deadlift kan je trouwens niet vergelijken met bench in dit geval, deadlift is veel veel meer techniek dan bench.

mensen die veel kunnen deadliften de eerste keer zie je overal, ik deadlifte ook 165 de eerste keer.

mensen die 100+ benches met 0 training heb ik nog nooit van gehoord.

Jarno Hams zijn moeder zij in de docu over hem dat hij 80 kilo kon benchen de eerste keer.
en die was ook echt al bearmode toen.

hoeveel benchen die mensen nu dan?

deadlift kan je trouwens niet vergelijken met bench in dit geval, deadlift is veel veel meer techniek dan bench.

mensen die veel kunnen deadliften de eerste keer zie je overal, ik deadlifte ook 165 de eerste keer.

mensen die 100+ benches met 0 training heb ik nog nooit van gehoord.

Jarno Hams zijn moeder zij in de docu over hem dat hij 80 kilo kon benchen de eerste keer.
en die was ook echt al bearmode toen.

Niels Gordijn deed trouwens een 240 deadlift de eerste keer. Ik kan me niet voorstellen dat hij minder dan 100 benchte toen maar dat weet ik niet.

De ene jongen die dat kon bencht nu rond de 150 voor een 1rm (jaar of 5 later), niet enorm spectaculair gezien zijn begin. De andere jongen bencht denk ik rond de 120 nu maar die traint niet serieus, de ene keer traint hij een paar weken achter elkaar om vervolgens weer een half jaar niet te komen.

Een tijd geleden bij ''i used to be fat'', een jongen van 18 die tot zijn 15de aan worstelen deed en recreatief in de gym te vinden was benchte de eerste keer terug in de gym ook 5x100kg.

http://vodlocker.com/e20hwl0yy9bd (14de minuut)

En je hoeft me verder niet te geloven hoor maar wat heb ik te winnen door er over te liegen...:rolleyes:

ik vind dat "eerste keer trainen" gedoe sowieso onzin. Die lui hebben dan vaak bijvoorbeeld veel andere sport gedaan en zijn daardoor ook gewoon sterk geworden en hebben spiermassa opgebouwd. Klinkt idd stoer, eerste keer dat je "gaat liften" veel tilt, maar dat boeit echt geen f**k, het gaat er om dat je vooruit gaat.

Mijn eerste keer benchen ging ik naar de klote met 10x 40 kilo.:(

ik had eerst lege halter gedaan, en dacht daarna ook even 10 aan iedere kant, dat zal niet zo moeilijk zijn, dat doet iedereen hier wel

maar dat viel vies tegen, echt stugelen om uberhaupt 1 rep te doen :roflol:

net of niels gordijn de eerste keer serieus 240 deadlifte

Terug
Naar boven