MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

was da juus :S

1 jaar on? Oh god, nog zo'n flap die vanuit niets gaat roiden :roflol:

So what, ik ben ook zo goed als meteen beginnen roiden.
Resultaat : van een kleine 57/58 kilo naar ongeveer 101 kg in 2 jaar.
Als je weet waar je doelen liggen is het alleen maar verloren tijd als je natty traint :rolleyes:
Heel mijn levenstijl is in positieve zin verander. En daar draait het ook voor een groot deel om.

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

Hmm ja preacher curl voelt zo vaag. Me linkerarm lijkt wel een gehandicapte versie van m'n rechter. Lijkt ook alsof ik geen kracht zet met me biceps maar met me onderarm ofzo.

Haha heel herkenbaar. Ik ben echt motorisch gehandicapt met heel men linker kant :p

So what, ik ben ook zo goed als meteen beginnen roiden.
Resultaat : van een kleine 57/58 kilo naar ongeveer 101 kg in 2 jaar.
Als je weet waar je doelen liggen is het alleen maar verloren tijd als je natty traint :rolleyes:
Heel mijn levenstijl is in positieve zin verander. En daar draait het ook voor een groot deel om.

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

Haha heel herkenbaar. Ik ben echt motorisch gehandicapt met heel men linker kant :p

Idd met 19 beginnen te kuren draagt alleen maar positief bij aan je leven

Gxl1, post alsjeblieft een foto zodat de gemiddelde mong**l hier z'n bek houdt.

dus jij had anabolen nodig om dedicated te trainen?
Heb ik toch niet gezegd ?
Al helpt het wel om harder te trainen. Natuurlijk zie je meer progressie als je on bent. En ja dat zal dan ook veel voldoening geven.

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

Gxl1, post alsjeblieft een foto zodat de gemiddelde mong**l hier z'n bek houdt.

Heb eigenlijk geen foto's van puur mijn fysiek. Kan eventueel wel een posten met men arm flexed :)

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

jie2gx.png

Deze is wel duidelijk met pump, zal morgen eens proberen een back pic te laten maken in de gym.

served!!

Nice man!

Heb ik toch niet gezegd ?
Al helpt het wel om harder te trainen. Natuurlijk zie je meer progressie als je on bent. En ja dat zal dan ook veel voldoening geven.

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

Heb eigenlijk geen foto's van puur mijn fysiek. Kan eventueel wel een posten met men arm flexed :)

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

jie2gx.png

Deze is wel duidelijk met pump, zal morgen eens proberen een back pic te laten maken in de gym.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice Gxl1

Haha :roflol:

Maar mooie gains man

zo... Dat is niet verkeerd. Gewoon 2 jaar on gegaan dan?

Dank je jongens. Over mijn kuurverleden : Ik wil hier niet te diep op ingaan eerlijk gezegd. Feit is dat ik eigenlijk een slecht voorbeeld ben voor sommigen en die personen op een slecht pad kan zetten. Ik kan je wel vertellen dat ik nu voor de eerste keer ga blasten en cruisen.

Prima arm maat!

Terug
Naar boven