XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dank je jongens. Over mijn kuurverleden : Ik wil hier niet te diep op ingaan eerlijk gezegd. Feit is dat ik eigenlijk een slecht voorbeeld ben voor sommigen en die personen op een slecht pad kan zetten. Ik kan je wel vertellen dat ik nu voor de eerste keer ga blasten en cruisen.

vind het wel fair dat je dit nu er nog bij zegt ;)

srs

Denk dat je een verdomd flink fysiek hebt man, kudo's! Maar da's toch nooit 14 %?

Geen idee , ben slecht in het schatten van men vp, aders komen nog niet door op mijn benen dus ik gok gewoon op 14.
Ziet er bruter uit dan in rustfase hoor. Niet vergeten dat ik ook slin gebruik :)

Ik probeer morgen een back pic te maken. Zal deze dan posten ,Kunnen jullie eens gokken.
Hoop dat er een kerel is want ik zit in een kleine gym en ik wil het niet aan een oude doos vragen :p

Geen idee , ben slecht in het schatten van men vp, aders komen nog niet door op mijn benen dus ik gok gewoon op 14.
Ziet er bruter uit dan in rustfase hoor. Niet vergeten dat ik ook slin gebruik :)

Ik sta op iets onder de 10 en heb die aders niet eens zo :(

Scheert iedereen zijn armen ofzo?

Onderarmen sowieso en beetje op bicep/tricep ja.

Moet al zoveel scheren :(

Heb ik toch niet gezegd ?
Al helpt het wel om harder te trainen. Natuurlijk zie je meer progressie als je on bent. En ja dat zal dan ook veel voldoening geven.

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

Heb eigenlijk geen foto's van puur mijn fysiek. Kan eventueel wel een posten met men arm flexed :)

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

jie2gx.png

Deze is wel duidelijk met pump, zal morgen eens proberen een back pic te laten maken in de gym.

Nice man!! Als je dan toch met je volle verstand besluit neemt om vrijwel meteen on te gaan, dan is dit denk ik toch wel een erg mooi resultaat. Ik heb het tot op heden die stap niet gezet, maar geen spijt van.

Ik probeer morgen een back pic te maken. Zal deze dan posten ,Kunnen jullie eens gokken.
Hoop dat er een kerel is want ik zit in een kleine gym en ik wil het niet aan een oude doos vragen :p

Blahahaha, 14% hahaha:roflol:

Tenzij je al het vet rond je buik hebt zitten lijkt het me eerder 8-10%

Epic fysiek wel, hoog Jaco de Bruyn-gehalte

Brute arm, benieuwd naar full body pics

no homo

Blahahaha, 14% hahaha:roflol:

Tenzij je al het vet rond je buik hebt zitten lijkt het me eerder 8-10%

Epic fysiek wel, hoog Jaco de Bruyn-gehalte

8-10 zeker niet hoor !
Heb nog wat vet op men buik / rug hoor. Slecht te beoordelen zo.
Sterke koffie bijvoorbeeld staat echt stukken droger dan mij. Ik weet niet of hij hier online pics heeft staan.

Hoop jaloerse ecto's hier

En als er straks een vliegtuig boven op jou neerstort is er nog minder dan 57 kg van je over. Wat is je punt?

dat je niet meerdere keren per week een naald in reet hoeft te jassen om te voorkomen dat er een vliegtuig op je neerstort, maar wel om te voorkomen dat je ecto wordt.

dat dere strawmen

Terug
Naar boven