3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je hebt nog nooit waardes bekeken voordat je eerste kuur al voorbij was toch?skirre tijden...
Kijk als ik een hoog test gehalte natty had zou ik sws weinig tot geen juice gebruiken maar mijne is absurd weinig voor mijn leeftijd, zal zelf overwegen om non stop te kuren als ik ouder ben en kinderen heb.
14 mnol test voor 21 jaar is absurd weinig, heb vrijdag nog een bloedcheck
Maar je hebt nog nooit waardes bekeken voordat je eerste kuur al voorbij was toch?
Heb ik toch niet gezegd ?
Al helpt het wel om harder te trainen. Natuurlijk zie je meer progressie als je on bent. En ja dat zal dan ook veel voldoening geven.
---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------
Heb eigenlijk geen foto's van puur mijn fysiek. Kan eventueel wel een posten met men arm flexed
---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:16 ----------
![]()
Deze is wel duidelijk met pump, zal morgen eens proberen een back pic te laten maken in de gym.
skirre tijden...
Kijk als ik een hoog test gehalte natty had zou ik sws weinig tot geen juice gebruiken maar mijne is absurd weinig voor mijn leeftijd, zal zelf overwegen om non stop te kuren als ik ouder ben en kinderen heb.
14 mnol test voor 21 jaar is absurd weinig, heb vrijdag nog een bloedcheck
Lol op je 21e al kuren, waarschijnlijk eet en train je niet goed en ligt het daar aan. Als je na een paar jaar fitnessen al niet meer vooruit gaat dan doe je gewoon dingen niet goed.

ivo is toch geen bodyduilder?
Ik heb alleen brakke filmpjes, ik ben niet zo van het poseren.
alleen dikzakken, ecto's en true naturalsIk heb alleen brakke filmpjes, ik ben niet zo van het poseren.
---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------
Zitten er wel bodybuilders op dit forum?

Maakt toch niet uit? Hij geeft commentaar op iemands kuurverleden en heeft wss zelf nog geeneens de helft van dat fysiek behaald en sowieso niet op zo'n vetpercentage.
Waarschijnlijk
1x w
1x s
Afkorting -> wss
**** logic
iemand die 3x275 kg deadlift heeft toch aardig wat massa, schatMaakt toch niet uit? Hij geeft commentaar op iemands kuurverleden en heeft wss zelf nog geeneens de helft van dat fysiek behaald en sowieso niet op zo'n vetpercentage.
vetpercentage kan kloppen van ivoReken er maar op dat hij nét wat meer van de helft van dat fysiek heeft behaald.Maakt toch niet uit? Hij geeft commentaar op iemands kuurverleden en heeft wss zelf nog geeneens de helft van dat fysiek behaald en sowieso niet op zo'n vetpercentage.
Waarschijnlijk
1x w
1x s
Afkorting -> wss
**** logic
Reken er maar op dat hij nét wat meer van de helft van dat fysiek heeft behaald.
ws staat zo stom
En wss wilde iemand keer wrs typen maar maakte typfout en stond er wss, en hebben anderen dat overgenomen
of niet
0.53?
En voor die hommel is dat dus 57 kilotjes schoon aan de haakIk denk dat als je blijft eten en trainen je terugzakt tot je natuurlijke limiet en that's it.

Wat is jouw punt goos?En als er straks een vliegtuig boven op jou neerstort is er nog minder dan 57 kg van je over. Wat is je punt?
Ok ik ga voortaan misschien afkorten met mcc en onder andere met o.o.
In ieder geval wordt niet meer iig maar ubd , als we het maar snappen he.
Bedoel als het per ongeluk is en anderen het overnemen is het prima toch?