MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Abi! Ik denk jij veel paga slaan, daarom lage test.

skirre tijden...

Kijk als ik een hoog test gehalte natty had zou ik sws weinig tot geen juice gebruiken maar mijne is absurd weinig voor mijn leeftijd, zal zelf overwegen om non stop te kuren als ik ouder ben en kinderen heb.

14 mnol test voor 21 jaar is absurd weinig, heb vrijdag nog een bloedcheck
Maar je hebt nog nooit waardes bekeken voordat je eerste kuur al voorbij was toch?

En een laag test gehalte(nog binnen de referentiewaarden) is een slap excuus om te kuren. Jouw kuur was dan ook zeker geen 125mg test pw(wat bovenaan de referentiewaarden zal liggen) ofwel? Maar gelijk waardes van 300-400%.

Laatst bewerkt:
Maar je hebt nog nooit waardes bekeken voordat je eerste kuur al voorbij was toch?

Ik had 14 mnol test op 21 jaar Naturel, dus geen juice aangeraakt

Toen ikg ing kuren was mn test boven de 55 mnol

Op mn nakuur van nolva was het 27 mnol en nu ben ik off en ga kijken hvl het nu is

Heb ik toch niet gezegd ?
Al helpt het wel om harder te trainen. Natuurlijk zie je meer progressie als je on bent. En ja dat zal dan ook veel voldoening geven.

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

Heb eigenlijk geen foto's van puur mijn fysiek. Kan eventueel wel een posten met men arm flexed :)

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

jie2gx.png

Deze is wel duidelijk met pump, zal morgen eens proberen een back pic te laten maken in de gym.

Dikke arm

Wel typisch dat de juicers het juicen bijna promoten alsof het gezond zou zijn en ze het iedereen zouden aanraden

skirre tijden...

Kijk als ik een hoog test gehalte natty had zou ik sws weinig tot geen juice gebruiken maar mijne is absurd weinig voor mijn leeftijd, zal zelf overwegen om non stop te kuren als ik ouder ben en kinderen heb.

14 mnol test voor 21 jaar is absurd weinig, heb vrijdag nog een bloedcheck

Lol op je 21e al kuren, waarschijnlijk eet en train je niet goed en ligt het daar aan. Als je na een paar jaar fitnessen al niet meer vooruit gaat dan doe je gewoon dingen niet goed.

Maakt toch niet uit? Hij geeft commentaar op iemands kuurverleden en heeft wss zelf nog geeneens de helft van dat fysiek behaald en sowieso niet op zo'n vetpercentage.
iemand die 3x275 kg deadlift heeft toch aardig wat massa, schat ;) vetpercentage kan kloppen van ivo

Maakt toch niet uit? Hij geeft commentaar op iemands kuurverleden en heeft wss zelf nog geeneens de helft van dat fysiek behaald en sowieso niet op zo'n vetpercentage.
Reken er maar op dat hij nét wat meer van de helft van dat fysiek heeft behaald.

ws staat zo stom
En wss wilde iemand keer wrs typen maar maakte typfout en stond er wss, en hebben anderen dat overgenomen
of niet

0.53?

Ok ik ga voortaan misschien afkorten met mcc en onder andere met o.o.
In ieder geval wordt niet meer iig maar ubd , als we het maar snappen he.

Bedoel als het per ongeluk is en anderen het overnemen is het prima toch?

Ik denk dat als je blijft eten en trainen je terugzakt tot je natuurlijke limiet en that's it.
En voor die hommel is dat dus 57 kilotjes schoon aan de haak :roflol:
I cry everytiem I think about it Gxl1, everytiem...
https://www.youtube.com/watch?v=vFeZOSFxlNk

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

En als er straks een vliegtuig boven op jou neerstort is er nog minder dan 57 kg van je over. Wat is je punt?
Wat is jouw punt goos?
Wil je mij vertellen dat hij year round on is? Tenzij hij wedstrijden draait en er geld mee verdient lijkt mij dat nou geen goed plan...

Ok ik ga voortaan misschien afkorten met mcc en onder andere met o.o.
In ieder geval wordt niet meer iig maar ubd , als we het maar snappen he.

Bedoel als het per ongeluk is en anderen het overnemen is het prima toch?

My thoughts, exactly.

Terug
Naar boven