- Waardering
- 440
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar we komen er welIk had al best redelijke benen toen ik 100kg squatte ook ja
Vooral van lunges en leg extensions denk ik.
Ik ben indd ook een lange tijd toen ik nog voor aesthetics liftte benen de helft gaan doen.
Ik heb 3 maanden niet benen kunnen trainen en toen ik weer begon had ik na 2 trainingen nieuwe stretch marks. Full srs er staan nog ergens posts over in dag verpest.
Opper body gains komen nooit maar benen kan ik denk ik echt retarded groot laten worden als ik er nu voor zou trainen.
Ik squat nu 2x pw en dat is letterlijk alles wat ik doe voor mijn legs nu en sommige gasten die 3xpw legs killen op een gram gear dromen van mijn massa.
Heb ook altijd die lack in definitie gehad, maar dat is nu wel wat beter geworden, er zit voor gevoel meer definitie in dan toen ik op 10% zat en zit nu op 14% ofzo.
Ub on the other hand..
Maarja genetics zijn een h**r.

Hij is 1m84 he ..No way dat je 93kg bent. Wie denk je in de maling te nemen? Beetje liegen op het internet. Triest hoor.
Ben je dronken?
97 nu

wel veel vocht in je gezicht man

Ik weet het , altijd me probleem gehad ook met ai en goed dieet en zelfs tren pak ik vocht
Dat feel wanneer mensen niet geloven dat je 98 kilo bent op 1.91 en je dus lichter schatten.
Gewicht is misleidend i guess

Dikke benen hebben is niet hetMensen geven mij 80 terwijl ik op een goede dag 91 ben in de ochtend![]()