- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige dingen blijven helaas te klein, hoeveel je het ook traint

Mij ook altijd lichter. Weeg op dit moment reeds 88-89 maar meesten denken rond 80mensen gokken mij altijd zwaarder ene kant is het een compliment maar vindt het zelf wel kut![]()

ik weeg 77 en mensen gokken mij 80+ dat bedoel ik gelukkig niet andersomMij ook altijd lichter. Weeg op dit moment reeds 88-89 maar meesten denken rond 80![]()

Hoop dat ze je iig niet zwaarder schatten doordat ze je dik vinden dan hahaik weeg 77 en mensen gokken mij 80+ dat bedoel ik gelukkig niet andersom![]()

denk het niet op 10% bf denk eerder door mijn dikke kopHoop dat ze je iig niet zwaarder schatten doordat ze je dik vinden dan haha![]()

Ik had al een kleintje, met 12cm stijf, nu istie toch echt nog maar 9 cm in erectie.
9cm is toch keigroot joh? Kom ik niet hoorIk had al een kleintje, met 12cm stijf, nu istie toch echt nog maar 9 cm in erectie.
is dat een Aziatische stat of niet?wereldwijd, dus incl. de 25+cm nig*ah c**ks.Was ook geen serieuze reactie van mij
Al vind ik 13 wel vrij klein. Of is dit in Azië onderzocht?
En de 4 miljard aziatische micrococks