- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lach er maar om
Moet zeggen dat het er op deze pic wel heel erg ongunstig uitziet ja 
Haha Jason. Favoriete acteur
Thanks, heb je mn nieuwe film Mechanic al gezien? Zit ook in Fast 8 btw.
Fast 8 komt pas in 2017 uitThanks, heb je mn nieuwe film Mechanic al gezien? Zit ook in Fast 8 btw.
Ja mn hoofd is beetje uit verhouding op die foto.

Is gewoon bij ig zelfStomme vraag maar met welke app maak je vids? of gebruik je nadien iets er stukken af te snijden?
kan je onderaan (na het kiezen van je vid) selecteren om in te korten (naast filter en welke omslag je wilt laten zien)ok! ik heb nog nooit een vid op instagram gezetIs gewoon bij ig zelfkan je onderaan (na het kiezen van je vid) selecteren om in te korten (naast filter en welke omslag je wilt laten zien)
Thanks man, dat is het voordeel van het leven op een planeet met een grotere zwaartekrachtDus als ik er zo uit wil zien moet ik voortaan zonder gewicht trainen ±P
mooi fysiek kerel !!!
!!!!!

, foto van gisteren was trouwens van afgelopen zomer. Vanaf 1 januari ga ik weer rustig cutten. Heb nu een vetpercentage van 14,5 procent 8 punts meting, ben ik erg tevreden mee. Hou zelf van stevig bulken en dat heeft zijn vruchten afgeworpen heb ik het idee
.
haha ik had me idd net goed geschoren