XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik weet niet wie deze beste man is, maar als ik van jou aanneem dat zijn armen ~44 zijn durf ik te wedden dat dit natty haalbaar is.
Ik ben zelf 1.79-180cm weeg 92,3kg 9%.
Armen zijn: 41cm links 42.5+ rechts.
Ik train pas 2,5 jaar waarvan 1 jaar niet serieus, 1'semi-serieus', ~half jaar serieus.
Durf te wedden dat ik over 3.5jaar (eind van mijn opleiding) (23j) veel grotere armen heb dat die 44 (wss zelfs op 6-7%).

44 cm natty op 6% ? nope. Met wat geluk misscheien.
Maar wil je serieus 3.5 jaar trainen voor +- 3.5 cm winst ?

---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:21 ----------

Serieus dude? Dit is 2 jaar non stop kuren met 8 iu GH erbij? Kan natuurlijk aan de foto liggen maar wtf.

Serieus ? Dan doet hij wel iets fout. Hij had dat geld voor zn HGH beter uit gegeven aan wat kilo's kip zo te zien.

Ik weet niet wie deze beste man is, maar als ik van jou aanneem dat zijn armen ~44 zijn durf ik te wedden dat dit natty haalbaar is.
Ik ben zelf 1.79-180cm weeg 92,3kg 9%.
Armen zijn: 41cm links 42.5+ rechts.
Ik train pas 2,5 jaar waarvan 1 jaar niet serieus, 1'semi-serieus', ~half jaar serieus.
Durf te wedden dat ik over 3.5jaar (eind van mijn opleiding) (23j) veel grotere armen heb dat die 44 (wss zelfs op 6-7%).

Dan weeg je 6 kg meer dan ik op een vergelijkbaar vp, ik zit zelfs ietsje hoger denk ik. Vind je armen niet echt groot nu dan. Ben zelf niet heel massaal maar heb jij echt huge benen dan? Want mn rug is vrij dik, chest wat minder maar das geen grote spiergroep. Ben wel benieuwd naar die 6-7 kg dan zit als je armen 2 cm kleiner zijn dan de mijne (niet dat armen zoveel wegen, maar ik vind mijn bovenarmen niet buiten verhouding groot met de rest van mn lichaam dus vraag me af hoe jouw verdelingen dan zijn)

BBC genen in het witte volk.

Lang me armen niet gemeten maar mensen zeggen dat ik huge armen heb en ze zijn niet eens 44 cm op 6 procent.. en ik heb ook al zitten kuren en hij wilt het natty doen.

No thx jef

Ik zit koud op 43-44 ish, pomp tik ik de 45 net aan, maar daar ga ik niet veel winst meer uit halen denk ik.

Lang me armen niet gemeten maar mensen zeggen dat ik huge armen heb en ze zijn niet eens 44 cm op 6 procent.. en ik heb ook al zitten kuren en hij wilt het natty doen.

No thx jef

Same here, ik kuur en de mijne zitten nu tegen de 46 koud in de ochtend bij iets onder de 10 % :') Ben ik nog lang ook, volgens mij heb je als kort iemand veel minder snel 45 +

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dik fysiek maar geen zin om heel me leven te kuren :(

Clean eater and trainer.

Goed te doen toch ? zo droog ga je uiteraard niet altijd staan.

kan ook zijn dat die altijd en nakuur neemt he.
Na 6 maand onn kun je ook nog perfect herstellen.

kan ook zijn dat die altijd en nakuur neemt he.
Na 6 maand onn kun je ook nog perfect herstellen.
Ga ook 6 maanden kuren maar ik moet nog uitvogelen hoe en wat
In zomer ben ik dan 8 procent en wil dan cleanbulken zonder de bf omhoog te laten gaan maar twijfel nog hoe en wat.
Is me 1e keer tren weet niet wat ik verwacht ervan

Terug
Naar boven