AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ga ook 6 maanden kuren maar ik moet nog uitvogelen hoe en wat
In zomer ben ik dan 8 procent en wil dan cleanbulken zonder de bf omhoog te laten gaan maar twijfel nog hoe en wat.
Is me 1e keer tren weet niet wat ik verwacht ervan

En dat moet je ook gewoon op je af laten komen. Verwacht er ook vooral niet ziek veel van, kan je hooguit teleurstellen dan. Je gaat geen 10 kilo aankomen en 5 % eraf krijgen, dat zijn internet stats. 6 maand op tren lijkt me wel lekker overigens, hmm.

En dat moet je ook gewoon op je af laten komen. Verwacht er ook vooral niet ziek veel van, kan je hooguit teleurstellen dan. Je gaat geen 10 kilo aankomen en 5 % eraf krijgen, dat zijn internet stats. 6 maand op tren lijkt me wel lekker overigens, hmm.
We zien wel, ik verwacht wel veel progressie.

Ga dan ook een pic zetten, wil eerst droog staan vind mezelf nu dik op 14 procent

Lang me armen niet gemeten maar mensen zeggen dat ik huge armen heb en ze zijn niet eens 44 cm op 6 procent.. en ik heb ook al zitten kuren en hij wilt het natty doen.

No thx jef

toen ik om 10% zat had ik 46cm armen Natty.

En dat jou dat niet lukt wil nog niet zeggen dat het niet kan hea ;-)

Goede genen, weten waar je mee bezig bent, en doorzettingsvermogen= kassa

afgelopen week

ehb92.jpg

Je ziet eruit zoals ik er uit zag op 1.90 bij 75 kg bro. Flink aan de bak mag je.

Goede basis om op te bouwen.

:roflol: is dat die chrisje? Wat een kneus man zit achter zn pc tegen mij stoer te doen en ziet er zo uit.

:roflol:

shredded my ass.

Terug
Naar boven