Neen neen.. het is een oude café die ik nu gebruik als fitness.. schoolbord heb ik voor een koopje gekocht, en komt vaak handig!
Ff een schoolbord kopen voor de gains progressie. Misschien moet ik dat ook maar doen en fitnesspal dumpen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen neen.. het is een oude café die ik nu gebruik als fitness.. schoolbord heb ik voor een koopje gekocht, en komt vaak handig!
Ff een schoolbord kopen voor de gains progressie. Misschien moet ik dat ook maar doen en fitnesspal dumpen 
HeheFf een schoolbord kopen voor de gains progressie. Misschien moet ik dat ook maar doen en fitnesspal dumpen
![]()
ik vind oldschool wel leuk.. past bij mijn gym 
Heheik vind oldschool wel leuk.. past bij mijn gym
![]()

![]()

Kan je dat nu echt niet wat mooier onder elkaar zetten?
Kan je elke dag mooi een streepje zetten op je schoolbord in plaats van in de muur krassen met een lepeltje.Ff een schoolbord kopen voor de gains progressie. Misschien moet ik dat ook maar doen en fitnesspal dumpen
![]()
Bedankt! Helaas zijn ze aan het smelten door een blessure

Had ik ook maar zo een spiegel thuis!
Had ik dus meer kunnen hebben?

Je wil een dikke powerlifter worden of niet?