Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groet,Specialpaint hahaha was die alweer bijna vergeten. Goodoldtimes
Is gebanned zag ik, ben benieuwd waaromSpecialpaint hahaha was die alweer bijna vergeten. Goodoldtimes

Of altijd zo typen;Is gebanned zag ik, ben benieuwd waarom
inb4 vieze pms
gr opa
pleister..wat zou jij willen dat ik doe op mijn leeftijd?? thuis zitten op de bank bier zuipen chips vreten
ik weet niet van welke planeet jij komt maar denk jij dat bb alleen is voor jongens tot ong. 30-35 jaar
moet je eens kijken naar .. willem jonkman.. paul lans... berry de mey ..glenn gravenbeek erika mess etc etc zeggen die zijn ouder als ik en heb je gezien hoe die eruit zien nee zeker want die trainen nog steeds ...
ik ben begonnen begin jaren 80 en heb de mooie tijd van bb nog meegemaakt mensen van mijn leeftijd zullen beamen dat het toen heel anders was ..
en iedereen weet dat bb en trainen verslavend is en gewoon leuk ik hoef niks meer te bewijzen want ik was in de jaren 80 al c-b-a atleet en ned. kamp. en in 2011 weer bij de nac.. ned. kamp.
ik train voor mijn lol en wil er gewoon goed uitzien voor mijn leeftijd en als ik van de zomer op vakantie ga en sta er lekker vol bij op 16-18 % en zie gasten van mijn leeftijd met vette buiken heb ik een grootte grijns op mijn bek ...
en ja ik heb meer hobby.s.. airbrush ..race fiets .. en idd bb ..
en we zullen wel zien hoe jij eruit ziet op mijn leeftijd waarschijnlijk niet zoals ik ...
ps zorg jij nu maar dat je er goed uitziet op de flex cup want je hebt concurrentie zat ik zit in de zaal om je te beoordelen kijken of je het waarmaakt die dag ..
gr. opa
Gekke opas ook altijd. Denk je van specialpedopaint af te zijn, komt dit.

Wtf
En ja. Je mag je pootjes nog wel even flink trainen voor je me inhaalt![]()

Mag toch wel ff een geintje erop gooien hier. Niet te serieus nemen hoor.
Grrrrrr![]()

Dat mag en doe ik gewoon thuis. Echte liefde doorbreek je niet.

Dat mag en doe ik gewoon thuis. Echte liefde doorbreek je niet.![]()
Ik ken haar. En heb het net verteld en laten zien. Dus pay up.5 euro voor degene die ron zijn vrouw weet op te sporen en hem zijn posts uit dit topic doorstuurt

Wat een niveau weer
Om specialpaint kon je tenminste nog lachen, die was oprecht zo![]()
Ik ben on!Je zou haast denken dat ie on is maar gezien zijn fysiek....
Dus toch ouwe lulle humor denk ik...

on the couch ya

5 euro voor degene die ron zijn vrouw weet op te sporen en hem zijn posts uit dit topic doorstuurt
Inb4 zn vrouw had dat gepostJe zou haast denken dat ie on is maar gezien zijn fysiek....
Je zou haast denken dat ie on is maar gezien zijn fysiek....