Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut niet dom bedoeld!! Maar op jouw leeftijd heb je dan niks beters te doen, andere hobby's ofzo? Lijkt mij persoonlijk niks om op die leeftijd nog volle gas te liggen trainen

?Absoluut niet dom bedoeld!! Maar op jouw leeftijd heb je dan niks beters te doen, andere hobby's ofzo? Lijkt mij persoonlijk niks om op die leeftijd nog volle gas te liggen trainen
.Go opa....en wie gelijk heeft krijgt gelijk en dat hebt U.
LEEFTIJD HEEFT GEEN KL#TE MET BB TE MAKEN.
Train zelf Universe Gym Pattaya Sukumvit Road.
Smorgens vroeg (8 - 11u) is het daar vol met echte oudjes (>55 tot 70j.), ja U leest het goed oudjes, als je dat uberhaupt al mag zeggen, gezien het meerendeel 2 maal meer Gains heeft dan de gemiddelde op dit Forum.
en die knallen met die gewichten, want hier in de GYM wordt niet gelult, alleen gewerkt.
Of ze kuuren....100% ZEKER, maar wat maakt dat een fl**ker uit, die paar jaar dat je dan nog op deze aard kloot rondloopt wil je je wel nog goed voelen door hun eigen Test constant nog wat te verhogen.
En tussen de middag komen die van middel leeftijd 35 j. tot 50 jaar, maar wat lopen daar van MUTANTS-Monsters tussen zo groot zeker die van de kanten van Egypte, iran, Rusland, Amerika etc. daar moet dus echt de dubbele deur voor open
En ik meen dit oprecht, ik heb hier mijn ogen uitgekeken.
En ja savonds, net op de valreep, voor sluitings tijd (10 uur), komen de Zyzz pubers binnen, het jong grut, want die hebben meestal de hele dag in hun nest gelegen en moeten voor disco-tijd zonodig even pompen voordat weer een shit lood of Baccardi Breezer wordt genutigd op hun Winny.
Jij hebt wat meer haar op je hoofdtenzij je in een koelcel traint weet ik wel hoe koud het is ja, train ook in een schuur

Jij hebt wat meer haar op je hoofd
Mooie foto's zeg. Zeker die laatste.
Niet verwacht van die ouwe viespeuk![]()