XXL Nutrition

fotoshoot special paint (opa)

Opa is aan knallen en het doet hem zichtbaar goed, Doe zo door 'Ouwe' Reus.....YOUR ON THE RIGHT TRACK!

ekte chiboy deze opa, whatsup met dogtags tattoo :S

Absoluut niet dom bedoeld!! Maar op jouw leeftijd heb je dan niks beters te doen, andere hobby's ofzo? Lijkt mij persoonlijk niks om op die leeftijd nog volle gas te liggen trainen

Integendeel, het is toch juist super om het verouderen tegen te gaan en zo lang mogelijk een goed fysiek te behouden!

Heel cool de foto's hoor! Leuk "hokkie" ook met dat bankje en dan die foto's erboven als motivatie :thumb:
Ik teken ervoor op me 51ste er zo uitzien!

Nice hoor !

9c75a4cc1a8269c3de29fe7b046d865d-angry-commander-shepard.jpg

Respect en coole dogtag tattoo

• Topic Starter Topic Starter
Absoluut niet dom bedoeld!! Maar op jouw leeftijd heb je dan niks beters te doen, andere hobby's ofzo? Lijkt mij persoonlijk niks om op die leeftijd nog volle gas te liggen trainen

pleister..wat zou jij willen dat ik doe op mijn leeftijd?? thuis zitten op de bank bier zuipen chips vreten ???

ik weet niet van welke planeet jij komt maar denk jij dat bb alleen is voor jongens tot ong. 30-35 jaar ???

moet je eens kijken naar .. willem jonkman.. paul lans... berry de mey ..glenn gravenbeek erika mess etc etc zeggen die zijn ouder als ik en heb je gezien hoe die eruit zien nee zeker want die trainen nog steeds ...

ik ben begonnen begin jaren 80 en heb de mooie tijd van bb nog meegemaakt mensen van mijn leeftijd zullen beamen dat het toen heel anders was ..

en iedereen weet dat bb en trainen verslavend is en gewoon leuk ik hoef niks meer te bewijzen want ik was in de jaren 80 al c-b-a atleet en ned. kamp. en in 2011 weer bij de nac.. ned. kamp.

ik train voor mijn lol en wil er gewoon goed uitzien voor mijn leeftijd en als ik van de zomer op vakantie ga en sta er lekker vol bij op 16-18 % en zie gasten van mijn leeftijd met vette buiken heb ik een grootte grijns op mijn bek ...

en ja ik heb meer hobby.s.. airbrush ..race fiets .. en idd bb ..

en we zullen wel zien hoe jij eruit ziet op mijn leeftijd waarschijnlijk niet zoals ik ...

ps zorg jij nu maar dat je er goed uitziet op de flex cup want je hebt concurrentie zat ik zit in de zaal om je te beoordelen kijken of je het waarmaakt die dag ..

gr. opa

Rustig aan opa, hij bedoelde het niet negatief. ;)

Over je foto's: Ziet er goed uit ouwe rukbeer.

RESPECT ! :bow2:

Ben zelf 43,en weet dat het elk jaar een beetje moeilijker wordt.
Vetter worden gaat steeds makkelijker,beetje droger worden en massa krijgen wordt steeds lastiger.
Ik train voor precies dezelfde reden die je noemt opa.Ik zie gasten half zo oud als ik en die
zijn lichamelijk volledig ingestort.
Gaat mij niet gebeuren ! Blijf trainen tot ze me weg moeten dragen uit de gym ! :)

Respect en coole dogtag tattoo

mark zei het ook al maar wat zijn ... dogtag tattoo.s ??????????

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

heb je een pm gestuurd .. sorry wist niet dat je met pre-contest gestopt was

dog%20tags.jpg

Dit zijn dog tags

Go opa....en wie gelijk heeft krijgt gelijk en dat hebt U.

LEEFTIJD HEEFT GEEN KL#TE MET BB TE MAKEN.

Train zelf Universe Gym Pattaya Sukumvit Road.

Smorgens vroeg (8 - 11u) is het daar vol met echte oudjes (>55 tot 70j.), ja U leest het goed oudjes, als je dat uberhaupt al mag zeggen, gezien het meerendeel 2 maal meer Gains heeft dan de gemiddelde op dit Forum.

en die knallen met die gewichten, want hier in de GYM wordt niet gelult, alleen gewerkt.

Of ze kuuren....100% ZEKER, maar wat maakt dat een fl**ker uit, die paar jaar dat je dan nog op deze aard kloot rondloopt wil je je wel nog goed voelen door hun eigen Test constant nog wat te verhogen.

En tussen de middag komen die van middel leeftijd 35 j. tot 50 jaar, maar wat lopen daar van MUTANTS-Monsters tussen zo groot zeker die van de kanten van Egypte, iran, Rusland, Amerika etc. daar moet dus echt de dubbele deur voor open

En ik meen dit oprecht, ik heb hier mijn ogen uitgekeken:eek:.

En ja savonds, net op de valreep, voor sluitings tijd (10 uur), komen de Zyzz pubers binnen, het jong grut, want die hebben meestal de hele dag in hun nest gelegen en moeten voor disco-tijd zonodig even pompen voordat weer een shit lood of Baccardi Breezer wordt genutigd op hun Winny.

Laatst bewerkt:
Go opa....en wie gelijk heeft krijgt gelijk en dat hebt U.

LEEFTIJD HEEFT GEEN KL#TE MET BB TE MAKEN.

Train zelf Universe Gym Pattaya Sukumvit Road.

Smorgens vroeg (8 - 11u) is het daar vol met echte oudjes (>55 tot 70j.), ja U leest het goed oudjes, als je dat uberhaupt al mag zeggen, gezien het meerendeel 2 maal meer Gains heeft dan de gemiddelde op dit Forum.

en die knallen met die gewichten, want hier in de GYM wordt niet gelult, alleen gewerkt.

Of ze kuuren....100% ZEKER, maar wat maakt dat een fl**ker uit, die paar jaar dat je dan nog op deze aard kloot rondloopt wil je je wel nog goed voelen door hun eigen Test constant nog wat te verhogen.

En tussen de middag komen die van middel leeftijd 35 j. tot 50 jaar, maar wat lopen daar van MUTANTS-Monsters tussen zo groot zeker die van de kanten van Egypte, iran, Rusland, Amerika etc. daar moet dus echt de dubbele deur voor open

En ik meen dit oprecht, ik heb hier mijn ogen uitgekeken:eek:.

En ja savonds, net op de valreep, voor sluitings tijd (10 uur), komen de Zyzz pubers binnen, het jong grut, want die hebben meestal de hele dag in hun nest gelegen en moeten voor disco-tijd zonodig even pompen voordat weer een shit lood of Baccardi Breezer wordt genutigd op hun Winny.

dank je het was ook niet negatief bedoeld naar pleister maar in het algemeen .. toen ik nog in de gym trainde ergerde ik mij al enorm aan de mentaliteit van de jonkies ..de echt serieuse buiten beschouwing gelaten .. ik ben nu eenmaal iemand van je doet het goed of je doet niks klaar .. en als ze mij zien trainen dan was het van ooo.. trainden ze eens mee waren ze halverwege al kapot ... en dan hoorde je van ja maar jij kuurt he ?? en ik van wat eet jij op een dag ?? dan moest ik alweer lachen ..

de mentaliteit is echt veranderd dat weet ik en moet ik maar accepteren .. ze gaan in januari trainen gaat niet snel genoeg dus er moet snel een kuur in en als de zomer komt moet iedereen op dieet want de adertjes en sixpack moet zichtbaar zijn .. wat een... ****ing bullshit ..zeg daar doe ik nooit aan mee never

voor de rest moet iedereen lekker doen wat hij wil ik voel mij er goed bij nu en ben gewoon helemaal clean gebruik zelfs geen supplementen alles uit mijn voeding en train 6x p. week in mijn home gym en groei beetje bij beetje nog steeds ... amen

LOl wat een grote grap weer........

Goe bezig, opa! :thumb:

Heeft dogtag tattoo.. weet niet wat dogtags zijn? :roflol:

Terug
Naar boven