XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

forum.bodybuilding.nl/vraaghetron501

Nog 1 maandje bulken, daarna rustig afbouwen. Momenteel rond de 115kg met 5k kcal per dag...

IMG_20180204_144955__01.jpg

Er is een periode geweest dat ik heeeeel veeel trainde. Maat tegenwoordig minder.. meer rust.. tis me gewoon niet gegund denk ik :D

Same here. Mijn schouders willen ook gewoon niet fatsoenlijk groeien. Best jaloers als ik sommige ecto's zie die wijder zijn dan ik :(

Same here. Mijn schouders willen ook gewoon niet fatsoenlijk groeien. Best jaloers als ik sommige ecto's zie die wijder zijn dan ik :(

Ik heb genoeg breedte boven. Rug is goed wijd alleen dikte wil er maar moeizaam op komen. Zullen nog heel wat sportuurtjes en kcal in gaan zitten. Houd me van de straat.

@MissNuke Wellicht met BOR en T bar rows ;)

Na een week afwezig in de gym zag ik dat er in mn privé domein nu ook spiegels geplaatst zijn. Muchos quads pics gaan dat worden :roflol:

Traps zijn ook wel aardig aanwezig zag ik bij squat.

IMG_20180205_155302_179000.jpg

Je ziet er erg goed uit!

Na een week afwezig in de gym zag ik dat er in mn privé domein nu ook spiegels geplaatst zijn. Muchos quads pics gaan dat worden :roflol:

Traps zijn ook wel aardig aanwezig zag ik bij squat.

IMG_20180205_155302_179000.jpg
Rare vraag, maar hoe bevallen de knee sleeves? Ik zit te twijfelen tussen die van SBD en deze Titans.

Terug
Naar boven