- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voorkant ziet er super uit !
Op de rug mag iets meer massa, zo lijkt het op de foto. Maar dat is muggeziften![]()

Dat is een goed teken. Dus nog geen last van krimp ?Je hebt gelijk hoor, rug is wel m'n weakpoint. Maar dat komt nog wel! Zeker nu ik zoveel deadlift.
1m89, maar dat was ik eerder ook al![]()
Hij heeft eerder last van kruip denk ik door de grote trekkrachten.Dat is een goed teken. Dus nog geen last van krimp ?
Je hebt gelijk hoor, rug is wel m'n weakpoint. Maar dat komt nog wel! Zeker nu ik zoveel deadlift.
Hé bij mij ook.. Maar bij mij heeft deadlift écht heel erg veel verschil gemaakt. Nog één verschil(wat bij mij ERG veel gedaan heeft) seated rows ipv bor ..Je hebt gelijk hoor, rug is wel m'n weakpoint. Maar dat komt nog wel! Zeker nu ik zoveel deadlift.
1m89, maar dat was ik eerder ook al![]()

Direct mee stoppen Sheiko is een boerenlul een proleet en een oplichter.
Haha, grapje hoor.
Direct mee stoppen Sheiko is een boerenlul een proleet en een oplichter.
Haha, grapje hoor.
Cytomelk?
Schijnt wel dat de bekende Sheiko programma’s die wij kennen totaal niet bedoeld zijn voor de meeste atleten. Elke atleet van hem heeft een programma op maat.
Je kan een bestaand template van Sheiko zelf toch op maat maken?

Je kan een bestaand template van Sheiko zelf toch op maat maken?
Klopt @johnyjordaan ook maar dat komt door zijn leeftijd.![]()
Thuis nooit een natte broek. Heb er nooit 1 aan hier.

Wie heeft er bij jullie thuis dan de broek aan?Thuis nooit een natte broek. Heb er nooit 1 aan hier.