AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is bij @johnyjordaan meer de vraag wie de voorbinddildo om heeft.

sjorsrap.jpg

Ik zal clean komen hier. Ik heb enorme ruzie gehad met mijn vrouw. :p
Ze vroeg zich af waarom ik tegen haar altijd zeg 'doe je broek maar weer aan' en hier tegen Natty heb gezegd 'broek uit'.
Nou weten jullie ik kom niets tekort hier in huis. Ik wordt zelfs overvraagd, vandaar 'broek aan'. :roflol:

En de schouders vind ik mooi omdat Nuke een solide brede basis heeft.
Dat zorgt voor een prima X frame. Genetische kunst wat mij betreft. :thumbs:

Ik zal clean komen hier. Ik heb enorme ruzie gehad met mijn vrouw. :p
Ze vroeg zich af waarom ik tegen haar altijd zeg 'doe je broek maar weer aan' en hier tegen Natty heb gezegd 'broek uit'.
Nou weten jullie ik kom niets tekort hier in huis. Ik wordt zelfs overvraagd, vandaar 'broek aan'. :roflol:

En de schouders vind ik mooi omdat Nuke een solide brede basis heeft.
Dat zorgt voor een prima X frame. Genetische kunst wat mij betreft. :thumbs:

Hahahah goed gevoel voor humor ron.

En ja die schouders.. ik word er doodongelukkig van. Geen massa op te krijgen al zijn ze wel al wat vooruit gegaan.. maar snelheid zit er niet in.

Hahahah goed gevoel voor humor ron.

En ja die schouders.. ik word er doodongelukkig van. Geen massa op te krijgen al zijn ze wel al wat vooruit gegaan.. maar snelheid zit er niet in.
Misschien moet je dan out of the box denken vwb je trainingsmethodiek.
Anders een keertje samen trainen bij Bonny? Moet ik natuurlijk wel toestemming hebben van mijn vrouw :roflol:

Misschien moet je dan out of the box denken vwb je trainingsmethodiek.
Anders een keertje samen trainen bij Bonny? Moet ik natuurlijk wel toestemming hebben van mijn vrouw :roflol:

Ja wil geen boze vrouw achter mij aan hebben natuurlijk:loopband:

Ik heb trouwens al op alle mogelijke manieren in en out of the box wezen trainen. Genoeg mensen om me heen die toch wel wat van trainen af weten.. maar ze gaan gewoon niet zo snel...

Laatst bewerkt:
Ja wil geen boze vrouw achter mij aan hebben natuurlijk:loopband:

Ik heb trouwens al op alle mogelijke manieren in en out of the box wezen trainen. Genoeg mensen om me heen die toch wel wat van trainen af weten.. maar ze gaan gewoon niet zo snel...
Misschien doe je juist teveel waardoor je afbreekt wat je probeert te bouwen. :dunno:

Terug
Naar boven