XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Hm... Geen slecht fysiek iig nee.. Maar ik ken 1 iemand die zonder roids, en met amper training een soortgelijk fysiek heeft. En die kuurt daadwerkelijk niet. Met roids is dit een goed fysiek maar niet speciaal imo..
Daar moeten we pics van zien dan.

Hm... Geen slecht fysiek iig nee.. Maar ik ken 1 iemand die zonder roids, en met amper training een soortgelijk fysiek heeft. En die kuurt daadwerkelijk niet. Met roids is dit een goed fysiek maar niet speciaal imo..

De eerste foto (rechts) is idd naturel haalbaar, links is niet naturel en b*llshit dat jij iemand kent met een soortgelijke fysiek zonder trainen en roids.

De eerste foto (rechts) is idd naturel haalbaar, links is niet naturel en b*llshit dat jij iemand kent met een soortgelijke fysiek zonder trainen en roids.
Traint wel, maar hij heeft van nature al een extreem gespierd fysiek. Kerel die ik ken gebruikt 100%% geen roids. Niet om die kerel te verheerlijken trouwens, is een ontzettende mong**l namelijk..

We lachen er af en toe wel eens mee, maar f**k it boos worden om iemand die natty claimt en dat niet is doe ik al lang niet meer :P

Het is ook zo een schijnheilige wereld. BB'ers die een bepaald niveau halen en er inkomsten uit proberen halen (instagram, voedingsschema's, trainingsadvies, ...) willen natuurlijk mensen laten geloven dat het allemaal naturel is.

Tegelijk willen die mensen het ook geloven (en er geld aan uitgeven) en van zodra ze dan weten dat iemand toch AAS gebruikt, keren ze die de rug toe.

Edit: de afgelopen jaren hebben we in de DBB fotocontest ook deelnemers gehad die overduidelijk niet naturel waren maar het toch luidop beweren. Sommige werden zelfs lastig/boos omdat de "fake natty kaart" getrokken werd.

Zelfs met anderhalve gram gear in m’n reet ruilde ik ala minute met dat fysiek van bram

Het is ook zo een schijnheilige wereld. BB'ers die een bepaald niveau halen en er inkomsten uit proberen halen (instagram, voedingsschema's, trainingsadvies, ...) willen natuurlijk mensen laten geloven dat het allemaal naturel is.

Tegelijk willen die mensen het ook geloven (en er geld aan uitgeven) en van zodra ze dan weten dat iemand toch AAS gebruikt, keren ze die de rug toe.

Edit: de afgelopen jaren hebben we in de DBB fotocontest ook deelnemers gehad die overduidelijk niet naturel waren maar het toch luidop beweren. Sommige werden zelfs lastig/boos omdat de "fake natty kaart" getrokken werd.

:roflol: ik kan er alleen nog maar om lachen.. Het is net als met de katholieke kerk, de hypocrisie :haha:

Zelfs met anderhalve gram gear in m’n reet ruilde ik ala minute met dat fysiek van bram
Ja ok... Maar de één is de ander nu eenmaal niet. Ieder zo zijn genen en eigen bouw.
Soms zie ik mensen die wel kuren en graat mager zijn bijv.

Haha, als je het zo bekijkt wel ja... Was wel frapant dat ie dus een jaar met een been zat en NIET kon trainen en nog net zo gespierd binnen kwam......
Sinds ik met een been zit maak ik de gains van mijn leven...
Ik zie 2 mogelijkheden, of hij is niet extreem gespierd, of hij kuurt.

Al met al f**k it man.. Mensen die kuren moeten het zelf weten maar over het algemeen is het een doorgeslagen obsessie met hun uiterlijk, vergelijkbaar met MJ bijvoorbeeld..... Ze zullen er zelf ongetwijfeld wel veel last van hebben dat ze 24/7 geobsedeerd moeten zijn. I don't give a shit...... Kuren is voor halve zolen, kleuters en eeuwige hangjongeren zonder normale normen en waarden

Jezus wat boeit het of hij liegt of niet. Zal je toch een rotzorg zijn

Tja, ik ben hier niet om populair te worden dus I dont care :)

Pizza!

Terug
Naar boven