- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup voor mij ook.. Toen ik die Scapular retraction goed beheerste is bench direct 25 kg omhoog gejast en mn rug veel huger gewordenEens en bedankt. Dit is wel het "goude ei" van lats.![]()
Ik kwam ook niet zozeer met vragen. Ik postte enkel een foto en toen kwam er een discussie los. Desalniettemin neem ik alle tips ter harte, hartelijk dank hiervoor, maar mijn schema aanpassen doe ik wel even in overleg met mijn coach. Ik zal volgende keer vragen wat hij zegt over mijn rug en lats.Dan moet je hier zeker niet je vragen gaan stellen maar gewoon bij je coach. Hij gooit zijn tijd erin toch.![]()
Groeien wil ik ook en toewijding is er zeker. Als ik iets kan doen om mijn lats groter te maken, ben ik bereid 's nachts mijn wekker er nog voor te zetten en aan het balkon te gaan hangen.donder desnoods die pull up variant van ron en die band pulls tussen je bench op chestday
Nee
there we go again.Daar heb je inderdaad een puntje hahaha.Ik kwam ook niet zozeer met vragen. Ik postte enkel een foto en toen kwam er een discussie los. Desalniettemin neem ik alle tips ter harte, hartelijk dank hiervoor, maar mijn schema aanpassen doe ik wel even in overleg met mijn coach. Ik zal volgende keer vragen wat hij zegt over mijn rug en lats.
Nee, daarom ga ik die ook extra meepakken. Daarnaast doe ik op het einde van mijn rugdag nog weleens pull ups, maar meestal ben ik al zo leeg dat dit nergens meer over gaat. Of ik pak ze enkel negatief. Ik ga vanaf nu dagelijks of om te dag extra pull ups doen. Ik heb hier nog ergens elastieken liggen, dus die band pulls ook eens proberen.Denk jij dat het het herstel belemmerd om de band pulls en jou pull ups tussen bench te smijten op borstdag?? Hoevaak train je rug eigenlijk? En doe je borst dag voor of na je rugtr ?
Wat denk jij @Ron501 Ik zou het eerlijk gezegd denken dat je er juist voordeel uit zou kunnen halen om die oefeningen zelfs dagelijks te doen.
Je zult verstelt staan dat die band pulls je bench omhoog jassen man.. hahahahahaNee, daarom ga ik die ook extra meepakken. Daarnaast doe ik op het einde van mijn rugdag nog weleens pull ups, maar meestal ben ik al zo leeg dat dit nergens meer over gaat. Of ik pak ze enkel negatief. Ik ga vanaf nu dagelijks of om te dag extra pull ups doen. Ik heb hier nog ergens elastieken liggen, dus die band pulls ook eens proberen.
Mijn schema is:
- Borst/biceps
- Benen/kuiten
- Shouders/triceps
- Rug/kuiten
Ik train 7 dagen per week, dus dag 5 = dag 1 etc/ (ja, ik weet het, nu komt er vast commentaar dat ik een rustdag moet pakken, daar ben ik helaas te autistisch voor en ik heb al een kantoorbaan met te weinig beweging), buik om de dag, kuiten om de dag. Eventueel zou ik 1 dag cardio enkel kunnen doen en 6 dagen kracht. Nu doe ik cardio er een beetje bij, in de cut verhoog ik dit.
Ik zou het niet te moeilijk maken. Ik ben meer van de eenvoud en simpele manier van invoeren in je vasten routine.Denk jij dat het het herstel belemmerd om de band pulls en jou pull ups tussen bench te smijten op borstdag?? Hoevaak train je rug eigenlijk? En doe je borst dag voor of na je rugtr ?
Wat denk jij @Ron501 Ik zou het eerlijk gezegd denken dat je er juist voordeel uit zou kunnen halen om die oefeningen zelfs dagelijks te doen.
).Kijk dat bedoel ik. Ik ben 5 kwartier bezig met een rugtraining wtf.Rug relaxed gaat z'n gangetje
![]()
Ik doe alleen lat pulldown en unilateraal cable rows.

Less = more.Kijk dat bedoel ik. Ik ben 5 kwartier bezig met een rugtraining wtf.![]()
Wat boeid het of die wel of niet naturel is, ging om lat activatie is dat oppeens anders als naturel?
Wat boeid het of die wel of niet naturel is, ging om lat activatie is dat oppeens anders als naturel?
Leuk dat je het zelf eens toegeeftJa, naturels moeten alles precies goed trainen en aas gebruikers groeien vanzelf zonder goed te trainen ofzo.