XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

die kun je imo zelfs elke dag doen, of gewoon een aantal x per week... Is helemaal niet belastend too!!

donder desnoods die pull up variant van ron en die band pulls tussen je bench op chestday

• Like
Waarderingen: BB_
Het is meer het leren aansturen van dat stukje, geloof me dat gaat je winst opleveren als het zwaar belasten van de rug met die oefeningen

Dan moet je hier zeker niet je vragen gaan stellen maar gewoon bij je coach. Hij gooit zijn tijd erin toch. ;)
Ik kwam ook niet zozeer met vragen. Ik postte enkel een foto en toen kwam er een discussie los. Desalniettemin neem ik alle tips ter harte, hartelijk dank hiervoor, maar mijn schema aanpassen doe ik wel even in overleg met mijn coach. Ik zal volgende keer vragen wat hij zegt over mijn rug en lats.

donder desnoods die pull up variant van ron en die band pulls tussen je bench op chestday
Groeien wil ik ook en toewijding is er zeker. Als ik iets kan doen om mijn lats groter te maken, ben ik bereid 's nachts mijn wekker er nog voor te zetten en aan het balkon te gaan hangen.

Nee :sad: there we go again.
Natural versus juicing heeft enkel invloed op je herstel. Laten we in algemeenheid zeggen dat juicen 2x sneller hersteld en dus 2x meer werk kan verzetten. (moet hij/zij het wel willen en doen, vele juicers doen het voor het gemak van het snelle herstel. De gym loopt er vol mee)
Als je dan upt met hg dan gaat het groeien lekker door.

Zo en nu weer terug. :thumbs:

Ik kwam ook niet zozeer met vragen. Ik postte enkel een foto en toen kwam er een discussie los. Desalniettemin neem ik alle tips ter harte, hartelijk dank hiervoor, maar mijn schema aanpassen doe ik wel even in overleg met mijn coach. Ik zal volgende keer vragen wat hij zegt over mijn rug en lats.
Daar heb je inderdaad een puntje hahaha.

Denk jij dat het het herstel belemmerd om de band pulls en jou pull ups tussen bench te smijten op borstdag?? Hoevaak train je rug eigenlijk? En doe je borst dag voor of na je rugtr ?
Wat denk jij @Ron501 Ik zou het eerlijk gezegd denken dat je er juist voordeel uit zou kunnen halen om die oefeningen zelfs dagelijks te doen.

Denk jij dat het het herstel belemmerd om de band pulls en jou pull ups tussen bench te smijten op borstdag?? Hoevaak train je rug eigenlijk? En doe je borst dag voor of na je rugtr ?
Wat denk jij @Ron501 Ik zou het eerlijk gezegd denken dat je er juist voordeel uit zou kunnen halen om die oefeningen zelfs dagelijks te doen.
Nee, daarom ga ik die ook extra meepakken. Daarnaast doe ik op het einde van mijn rugdag nog weleens pull ups, maar meestal ben ik al zo leeg dat dit nergens meer over gaat. Of ik pak ze enkel negatief. Ik ga vanaf nu dagelijks of om te dag extra pull ups doen. Ik heb hier nog ergens elastieken liggen, dus die band pulls ook eens proberen.
Mijn schema is:
- Borst/biceps
- Benen/kuiten
- Shouders/triceps
- Rug/kuiten
Ik train 7 dagen per week, dus dag 5 = dag 1 etc/ (ja, ik weet het, nu komt er vast commentaar dat ik een rustdag moet pakken, daar ben ik helaas te autistisch voor en ik heb al een kantoorbaan met te weinig beweging), buik om de dag, kuiten om de dag. Eventueel zou ik 1 dag cardio enkel kunnen doen en 6 dagen kracht. Nu doe ik cardio er een beetje bij, in de cut verhoog ik dit.

Nee, daarom ga ik die ook extra meepakken. Daarnaast doe ik op het einde van mijn rugdag nog weleens pull ups, maar meestal ben ik al zo leeg dat dit nergens meer over gaat. Of ik pak ze enkel negatief. Ik ga vanaf nu dagelijks of om te dag extra pull ups doen. Ik heb hier nog ergens elastieken liggen, dus die band pulls ook eens proberen.
Mijn schema is:
- Borst/biceps
- Benen/kuiten
- Shouders/triceps
- Rug/kuiten
Ik train 7 dagen per week, dus dag 5 = dag 1 etc/ (ja, ik weet het, nu komt er vast commentaar dat ik een rustdag moet pakken, daar ben ik helaas te autistisch voor en ik heb al een kantoorbaan met te weinig beweging), buik om de dag, kuiten om de dag. Eventueel zou ik 1 dag cardio enkel kunnen doen en 6 dagen kracht. Nu doe ik cardio er een beetje bij, in de cut verhoog ik dit.
Je zult verstelt staan dat die band pulls je bench omhoog jassen man.. hahahahaha

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zou het niet te moeilijk maken. Ik ben meer van de eenvoud en simpele manier van invoeren in je vasten routine.
Maar dat kan aan mij liggen hoor. Mijn lats groeide ook heel slecht en ik heb 2 dgn in de week rug massa gedaan en een tijdje rug wijdte 2 dgn in de week.
Niets leek te helpen. Tot ik een normale routine ging volgen (herstel is ook een belangrijk onderdeel van groeien. En anders de spuit erin :p).
Mijn routine was borst-triceps, schouders, rust, benen, rust, rug-acht schouders-triceps, vrije training. De rug/borst dag gooide ik ook wel eens om.
Basis voor mijn rug training was pulldowns, unilateral cable rows (of reversed pull down), machine row (soms unilateral) en als extra DL, db rows, pullups, small grip rows.

Nu moeten er weer fotos geplaatst worden hoor.

Bij mij was de kern voor rug ook deadlifts bij benen dag voor of na upperbody

Rug relaxed gaat z'n gangetje
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.gyazo.com%2F1cfacca911c37426b692d58c6786a97f.png

Ik doe alleen lat pulldown en unilateraal cable rows.

Terug
Naar boven