MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je van leg extensions en leg curls als naturel grote benen kreeg had iedereen in mijn gym grote benen. Nochtans zijn er veel gebruikers die hiervan grote benen hebben. Kan jij dan even duidelijk maken hoe dit komt?
Het punt van de video is om te laten zien hoe je de lats goed kunt activeren. Dat is natty of enhanced hetzelfde. Niemand heeft het over maximale spiergroei en welke oefeningen daar geschikt voor zijn voor naturals en aas-gebruikers.

Stop gewoon met de hele tijd zo interessant/bijdehand te doen tegen leden die duidelijk meer verstand hebben dan jij.

Als je van leg extensions en leg curls als naturel grote benen kreeg had iedereen in mijn gym grote benen. Nochtans zijn er veel gebruikers die hiervan grote benen hebben. Kan jij dan even duidelijk maken hoe dit komt?
Zie hierboven? In welk tijdsbestek plaats je dit? Want als je naturel en gebruiken over hetzelfde tijdsbestek gaat vergelijken lijkt je antwoord nogal logisch.
Plus moet ik de eerste gebruiker nog zien die met leg extensions en legcurls grote poten heb gekregen nog tegen komen maar dat ter zijde

Trainingsethiek en een heleboel aanleg. Ik train nu 3x per week benen en dan echt hard trainen en niet b**chen.
Tot tranen in mijn ogen aan toe, echte pijn en branden als een mother fucker.

Ohh mijn benen zijn klein trouwens. Maar er is nu eindelijk groei. En een trainingsmaatje die hoeft er enkel aan te denken en het groeit al bij hem. Oneerlijk ja. Maar suck it up and do the work thats needed.

Het punt van de video is om te laten zien hoe je de lats goed kunt activeren. Dat is natty of enhanced hetzelfde. Niemand heeft het over maximale spiergroei en welke oefeningen daar geschikt voor zijn voor naturals en aas-gebruikers.

Stop gewoon met de hele tijd zo interessant/bijdehand te doen tegen leden die duidelijk meer verstand hebben dan jij.
Heb de video niet bekeken, interesseert me ook niet. Weet ook niet wat je bedoelt met bijdehand doen.

Trainingsethiek en een heleboel aanleg. Ik train nu 3x per week benen en dan echt hard trainen en niet b**chen.
Tot tranen in mijn ogen aan toe, echte pijn en branden als een mother fucker.

Ohh mijn benen zijn klein trouwens. Maar er is nu eindelijk groei. En een trainingsmaatje die hoeft er enkel aan te denken en het groeit al bij hem. Oneerlijk ja. Maar suck it up and do the work thats needed.

Veelste veel.

Hahaha gast train jij met je naturel voorkomen lekker door met je bro-split, je 1,5 uur in de gym insta kijken en je iifym dieetje.
Ieder zn eigen ding toch

• Like
Waarderingen: gti
Het valt niet op dat de gebruikers elkaar zitten te circlejerken hier.

Beetje off-topic ook, snap echt niet waarom er steeds van die natty vs niet natty discussies zijn.
Forum moet eens leren om op zichzelf te focussen en niet butt-hurt te zijn dat iemand 3 keer meer progressie boekt door gebruik van middelen..
Gaat toch om ontwikkelen van je eigen fysiek, gaat het vooruit, ben je goed bezig.
Of je nou wel/niet AAS gebruikt.

Hahaha gast train jij met je naturel voorkomen lekker door met je bro-split, je 1,5 uur in de gym insta kijken en je iifym dieetje.
Ieder zn eigen ding toch
:roflol:. Klinkt echt als mji inderdaad.
Beetje off-topic ook, snap echt niet waarom er steeds van die natty vs niet natty discussies zijn.
Forum moet eens leren om zich op zichzelf te focussen en niet butt-hurt zijn dat iemand 10 keer meer progressie boekt door gebruik van middelen..
Gaat toch om ontwikkelen van je eigen fysiek, gaat het vooruit, ben je goed bezig.
Ik ben hier gewoon om te rellen.

Forum moet eens leren om op zichzelf te focussen en niet butt-hurt te zijn dat iemand 3 keer meer progressie boekt door gebruik van middelen..

:roflol::roflol:
Ik kom hier gewoon even kijken na mijn snel herstellende, niet goed uitgevoerde training en dan zie ik ineens gefrustreerde bro science natty's

:roflol:. Klinkt echt als mji inderdaad.

Ik ben hier gewoon om te rellen.

Alle drie super :thumbs: :roflol:

Mag ik de gebruikers en niet-gebruikers dan verder sturen naar dit topic voor het eventueel verder zetten van de rel.
Geld voor masters

Deze benen moeten groter.
2017_Enercup-0434.jpg 2017_Enercup-0415.jpg

Wat een frustratie weer.

Hier ook nog een goeie voor lat activatie. (Ook geen natty)

Mwah, ik kwam alleen even reageren op de opmerking dat je van AAS alleen maar sneller hersteld. Als er verkeerde informatie wordt gegeven lijkt me het niet meer dan normaal om dat op een forum aan te kaarten. Dat heeft niets met wel of geen natty discussies te maken. Maar door het doordrammen van sommigen wordt het altijd weer een pagina's lange discussie, waarbij constant dezelfde dingen worden geroepen.

Verder interesseert het me geen f**k of iemand gebruikt of niet. Als je een goede discipline en werkethiek hebt dan verdien je respect. Maar wees wel eerlijk naar jezelf toe en besef ook dat er zowel grote voor- als nadelen aan AAS gebruik zitten.

Terug
Naar boven