MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

2l8dtmq.jpg

Afvallen gaat lekker van 77+ nu naar 74,9, taille word weer wat smaller nu:o het gaat langzaam maar dat is geen probleem zomers zijn laat in nl :D
:bow2::bow2:

hnnnnng lekkertje

je kijkt wel agressief....(dat beloofd wat)

Zo agressief ben ik niet hoor, ben doorgaans best lief :p

Precies. Mijn Lats zuigen, maar ik kan garanderen dat ik echt niet op halve kracht train. Deadlifts tot ik letterlijk sterretjes zie en bijna omflikker. Rows, Lat Pulldowns, Lat Prayers etc. en elke set maximaal. Elke dag mealpreppen en alles op de weegschaal tot het autistische aan toe.

Desalniettemin krijg ik hier wel goede tips. Vandaag gelijk de Pull Ups zoals jij ze beschreef gedaan. Schouderbladen naar elkaar toe en langzaam negatief, voelde goed. Ook de Band Pulls die @Brutushakt aanraadde toegepast. Die ga ik er dagelijks in houden, Pull Ups om de dag. Bovenop mijn huidige schema. En dan niet enkel wanneer ik zin heb, maar gewoon 51 weken per jaar (ja, 1 weekje vakantie moet kunnen). Dan kom ik er wel, daar ben ik zeker van. :D

Lat activatie heb ik altijd moeite mee gehad, ik voelde ze gewoon niet, ondanks dat ik trainde tot failure. Reverse Peck Deck (langzaam, met hold), Lat Prayers (idem) en Unilateral Cable Rows hebben mij geholpen mijn Lats beter te voelen. Nu moeten ze nog groeien! :flexgrin:
Ook een kwestie van gewoon volhouden en doorzetten.
Succes en laat af en toe wat horen.

goeie chicks, like

Terug
Naar boven