shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Bang dat ze je outangled bro?Hmm, Ik heb het hier een beetje moeilijk mee..aan de ene kant vind ik het sexy, maar aan de andere kant een beetje eng..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bang dat ze je outangled bro?Hmm, Ik heb het hier een beetje moeilijk mee..aan de ene kant vind ik het sexy, maar aan de andere kant een beetje eng..![]()
idd, toch mag ze me wel doenHmm, Ik heb het hier een beetje moeilijk mee..aan de ene kant vind ik het sexy, maar aan de andere kant een beetje eng..![]()

Die kans is uberhaupt groot!~

Hoor je me zeggen dat dat niet mag..

Sexy

De t*ring!!!![]()
Laatste pic die ik deze week spam. Chest en delts vandaag, de stukjes vallen op hun plek van de afgelopen maanden

mijne ook!![]()
Laatste pic die ik deze week spam. Chest en delts vandaag, de stukjes vallen op hun plek van de afgelopen maanden
Damn perfecte match wij :$
t*ring zeg. Ik wist niet er ook vrouwelijke bodybuilders op dit forum zaten.
Kleding kopen is zeker wel uitdaging voor je?
Sta jij dan ook als deurwacht voor buckingham palace ?stretch is super handig. Stof wat niet rekbaar is en strak zit is niet handig.. dan word het armen langs het lichaam houden en niet bewegen. Vaak zit ik in maat 40 soms 42 net wat voor winkel het is.
Hmm, Ik heb het hier een beetje moeilijk mee..aan de ene kant vind ik het sexy, maar aan de andere kant een beetje eng..![]()

Jou armen zijn 38cm?
Zo iets ja..om verdrietig van te worden met mijn 1.80m
Dat lijkt me logischBij ons in de gym traint sinds kort een
echte hard body chick,
instant boner als ik haar bent over rows zie doen,zeer opwindend en niets eng aan ,ik zie liever gespierde chicks zoals haar en miss Nuke
dan die hangbuikzwijntjes in een strakke legging![]()