Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WhahahahahaHeb je nou een Skatermavin tattoo?
Als je nog niet heel lang traint kun je tijdens de contest wel een betere transformatie neerzetten. Ik heb vorig jaar meegedaan en zeker geen spijt van (15 kg gecut).

Hoezo dit is een vermomde whiteknight opmerking.je ziet er goed uit, al je lijnen
kom maar op met die #whiteknight comments.
Heb je nou een Skatermavin tattoo?
Als je nog niet heel lang traint kun je tijdens de contest wel een betere transformatie neerzetten. Ik heb vorig jaar meegedaan en zeker geen spijt van (15 kg gecut).

De contest speelt zich vooral in mijn hoofd af op het moment. Sterker nog, ik mag niet eens meer meedoen denk ik, want ik ga vanaf volgende week Crossfitten...en dan mag ik hier niet meer komen 
Dan wordt je eindscore vermenigvuldigd met -1

Wat zijn je doelen, en hoelang train je al? Verder kan ik niet zo veel zeggen over de foto.. span je je spieren aan op de foto?
Ja, ik ben fan!
Ik ga niet meedoen aan de contest...ben daar nog niet klaar voor. En 15kg cutten zou geen goed idee zijn. Dan weeg ik met 1.93m nog maar 82kgDe contest speelt zich vooral in mijn hoofd af op het moment. Sterker nog, ik mag niet eens meer meedoen denk ik, want ik ga vanaf volgende week Crossfitten...en dan mag ik hier niet meer komen
![]()

, door welke wiek van de molen ben jij geraakt?Sterker nog, ik mag niet eens meer meedoen denk ik, want ik ga vanaf volgende week Crossfitten...en dan mag ik hier niet meer komen![]()

crosfitten, door welke wiek van de molen ben jij geraakt?
moet niet gekker worden,dadelijk gaat hij nog aan de winstrol ook

moet niet gekker worden,dadelijk begint hij nog met een winstrol kuurtje

moet niet gekker worden,dadelijk begint hij nog met een winstrol kuurtje