XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Hier gaat het ook nog steeds goed:D
Screenshot_20180509-231640.png
Benen zijn beter dan op die foto maar hé... poseren moet ik nog leren:emo:
Ik ben blij met die lijnen op mijn buik:cool:

Heb je nou een Skatermavin tattoo? ;);)
Als je nog niet heel lang traint kun je tijdens de contest wel een betere transformatie neerzetten. Ik heb vorig jaar meegedaan en zeker geen spijt van (15 kg gecut :D).

Ja, ik ben fan! :bow:

Ik ga niet meedoen aan de contest...ben daar nog niet klaar voor. En 15kg cutten zou geen goed idee zijn. Dan weeg ik met 1.93m nog maar 82kg :eek!: De contest speelt zich vooral in mijn hoofd af op het moment. Sterker nog, ik mag niet eens meer meedoen denk ik, want ik ga vanaf volgende week Crossfitten...en dan mag ik hier niet meer komen :hahaha:

Ja, ik ben fan! :bow:

Ik ga niet meedoen aan de contest...ben daar nog niet klaar voor. En 15kg cutten zou geen goed idee zijn. Dan weeg ik met 1.93m nog maar 82kg :eek!: De contest speelt zich vooral in mijn hoofd af op het moment. Sterker nog, ik mag niet eens meer meedoen denk ik, want ik ga vanaf volgende week Crossfitten...en dan mag ik hier niet meer komen :hahaha:

crosfitten:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: , door welke wiek van de molen ben jij geraakt?

Dutchcrosfitting.nl #doei

Dan kun je alvast aan de burpee-challenge meedoen om in te komen voor het crossfitten.

Je kan makkelijk aan de contest meedoen, zijn allemaal crossfitters.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven