XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Volgens mij heeft Tom Waes zelfs een prijs gewonnen doordat er veel deelnemers zijn gepakt.

Volgens mij heeft Tom Waes zelfs een prijs gewonnen doordat er veel deelnemers zijn gepakt.

Dat verhaal komt wel heel bekend voor, denk dat dit hem was :o
Zelfs op 7e van de 8 als beginner bij Belgische BB kampioenschappen geeindigd, maar bij de geprinte uitslag stond hij op 5 en later zelfs gecorrigeerd naar 3e.

• Like
Waarderingen: Pren
Dat verhaal komt wel heel bekend voor, denk dat dit hem was :o
Zelfs op 7e van de 8 als beginner bij Belgische BB kampioenschappen geeindigd, maar bij de geprinte uitslag stond hij op 5 en later zelfs gecorrigeerd naar 3e.
Hier is een beeld geschetst die ver van de waarheid en de normale gang van zaken ligt.
Ze wisten dat hij, als onderdeel van een topic op de BRT, meedeed aan de wedstrijd.
De testen die gedaan zijn zijn onder de WADA vlag uitgevoerd en dat is strookjes op de dag en verder onderzoek in het lab.
Dit laatste is uiteindelijk de oorzaak geweest of gevolg van zijn 3e plek.
De kosten wegen echter niet op tegen de baten. Voor deze keer lag dat anders, namelijk een mooier beeld schetsen dat natural bb ECHT gecontroleerd gaat.
De laatste zin is natuurlijk mijn conclusie.

Vind het wel tegenvallen eerlijk gezegd, geen wedstrijdfysiek imo en zeker geen 5%..

5% is het niet nee, zal rond de 10% zijn maar om nou te zeggen dat het tegenvalt ?

de beste man doet mee aan een beginnerswedstrijd in de nieuwelingen klasse,

ik vind dit nog altijd beter dan die stumpers die voor een beginnerswedstrijd zwaar gaan kuren,

en dan denken dat je talent hebt ,wie hou je dan voor de gek :roflol:

en ja, echt natty trainen sucks bigtime :treuren:

Laatst bewerkt:
Hier is een beeld geschetst die ver van de waarheid en de normale gang van zaken ligt.
Ze wisten dat hij, als onderdeel van een topic op de BRT, meedeed aan de wedstrijd.
De testen die gedaan zijn zijn onder de WADA vlag uitgevoerd en dat is strookjes op de dag en verder onderzoek in het lab.
Dit laatste is uiteindelijk de oorzaak geweest of gevolg van zijn 3e plek.
De kosten wegen echter niet op tegen de baten. Voor deze keer lag dat anders, namelijk een mooier beeld schetsen dat natural bb ECHT gecontroleerd gaat.
De laatste zin is natuurlijk mijn conclusie.
Interessante toevoeging Ron. Ik realiseer me ook wel dat ieder filmpje of artikel een persoonlijke interpretatie van de feiten is.

P.s,de opmerking over stumpers
ging over een Body&Fit fanboy
die ooit een pro kuur deed voor een d wedstrijd en het resultaat was nog steeds ruk,ik geloof de 3e plaats,lol

rustig aan calorieetjes verlagen, wat meer gaan eten op gevoel ipv toch de calorieen altijd maar te halen
Mensen tips voor de rug? Ik mis de wijdte vind ik zelf..

3C20CB7E-5A4A-4E40-9706-516DB7E3BB84.jpeg

E9583D8D-4E25-4D0E-A5AC-B4B67393EF88.jpeg

8FA57CCA-0B5A-4557-BC69-057DD2BCF3FA.jpeg

Wijdte is alles breed pakken...nice shape!!!

crosfitten:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: , door welke wiek van de molen ben jij geraakt?

Succes met al je toekomstige blessures :p

moet niet gekker worden,dadelijk begint hij nog met een winstrol kuurtje

Misschien wil hij dan ook een tof logje bijhouden :cool:

Goeie combi met crossfit ...lekker voor je gewrichten :D

Dan kun je alvast aan de burpee-challenge meedoen om in te komen voor het crossfitten.

Wow...wat 1 woordje (CROSSFIT) al niet los kan maken...:D Misschien moet ik een ander forum gaan zoeken :rolleyes:

Terug
Naar boven