Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

.

ok 007.JPG

In mijn geval makkelijk te beantwoorden, hell no :p Ik heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren.

Sta nu op 108 en een beetje bij iets minder dan 10 %. Kan dat natty? Ja vast, als ik er nog een jaar of 5 of 6 voor uit zou trekken maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Vind ik ook niet dat je moet vergeten dat er zoals jij misschien 1 op de 500 ofzo rondlopen, ik ken best een aantal sporters, heb al aantal sportscholen gezien en toch nog nooit iemand gezien die natty op z'n 20e armen van 44 centimeter bij 1.80 had. Echt nog nooit en al zeker niet bij 6 %. Als je dat haalt kun je het met goede begeleiding en AAS een heel eind schoppen denk ik.

Maar ben eens eerlijk, vind je het dan niet jammer dat je eerst niet natty gewoon een natty basis hebt proberen te halen ?

a40x1k.png

Zo bijdrage aan het topic.

inb4 ecto, k*t belichting blaat blaat.

Had natuurlijk veel meer ingezeten in dat jaar, maar ben pas de laatste 6 maanden echt met voeding / juiste training bezig gegaan.

Moet even zoeken naar begin pic in januari. Waar ik 60kg woog :roflol:

''maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.'' Wat snap je niet?

a40x1k.png

Had natuurlijk veel meer ingezeten in dat jaar, maar ben pas de laatste 6 maanden echt met voeding / juiste training bezig gegaan.

Er zit zat potentie in dat lijf van je. Hard werken en de juiste voedingsregime dan is alles bereikbaar.

a40x1k.png

Mooie basis om er flink wat massa op te knallen! ;)

Bedankt jongens, ik ga volgend jaar goede doelen stellen en goed dedicated werken voor gewichtstoename en krachttoename.

Maar ben eens eerlijk, vind je het dan niet jammer dat je eerst niet natty gewoon een natty basis hebt proberen te halen ?

Ik baal hooguit dat ik niet nog eerder begonnen ben. En ik baal dat ik er tussendoor door prive omstandigheden een paar keer meer dan 2 maand uit heb gelegen. Verder geloof ik niet in spijt hebben, schiet je niks mee op.

Waarom zou je spijt hebben dat je natty heel lang hebt getraint wnr je een beesten fysiek wilt?

Ik heb imo genoeg natty getraint, wat wil je? Dat ik naturel tot me 30 train om een redelijk fysiek te krijgen terwijl ik met een paar gemiddelde kuurtjes de 100 kg droog aan kan tikken op mn 23e

Waarom zou je spijt hebben dat je natty heel lang hebt getraint wnr je een beesten fysiek wilt?

Ik heb imo genoeg natty getraint, wat wil je? Dat ik naturel tot me 30 train om een redelijk fysiek te krijgen terwijl ik met een paar gemiddelde kuurtjes de 100 kg droog aan kan tikken op mn 23e

post je pics wanneer t zo ver is?

Dit was in de zomer 90kg op 16/17% ofzo (1.78m) (zolder)

o0tlaa.jpg

Ben nu 90 met 14%. Wil volgende zomer naar de 9 :D

16 % mijn witte reet bro :P Ik heb op 12 zo'n beetje die definitie haha. Of 't licht moet zoveel doen. Goede poten/chest anyways!

Ik baal hooguit dat ik niet nog eerder begonnen ben. En ik baal dat ik er tussendoor door prive omstandigheden een paar keer meer dan 2 maand uit heb gelegen. Verder geloof ik niet in spijt hebben, schiet je niks mee op.

Op welke leeftijd ben je begonnen dan ?

---------- Toegevoegd om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:30 ----------

Ja mij lijkt het verstandiger om eerst natty een aantal jaar te doen zodat je voldoende kennis en ervaring hebt opgebouwd, en daarna pas echt gaat kuren

Heel hoog vp natuurlijk. Er staat toch bij dat hij gaat cutten.

Terug
Naar boven