Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Na de cut....

25rmiy9.jpg

29wq2ro.jpg

Ziet er goed uit brah, zal wel wat aan je nekkie werken maar verder ziet er echt top uit!. vooral voor zo'n foto als ik zo'n foto maak ziet der echt niet uit :p
Hoeveel % sta je daar?

Thx man, uh ik heb niet gemeten ik schat zo rond de 8/9% ongeveer...

Ja denk ik ook, je staat er mooi bij. Nohomo

Roxxel, ben jij dat op je ava? Waar heb je die tat laten zetten?

in b4 op mijn arm

Wat een superdude ben jij man.. beetje zonder shirt in t park rondlopen.

j/k Net fysiek brah!:cool:

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Nee dat is een pro worstelaar als ik mij niet vergis.

Stunna is meesterbrein die weet alles jwz

Is de tattoo van roman reigns, pro wwe.
Vind het een mooie tattoo die ik later wil gaan zetten, daarom is het mijn ava

44 cm natty op 6% ? nope. Met wat geluk misscheien.
Maar wil je serieus 3.5 jaar trainen voor +- 3.5 cm winst ?

---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:21 ----------

Serieus ? Dan doet hij wel iets fout. Hij had dat geld voor zn HGH beter uit gegeven aan wat kilo's kip zo te zien.

Jawel, zonder geluk met discipline. maar we zullen het zien ;p
Graag zal ik meer groei zien natuurlijk, maar als dat het maximale is wat ik ermee bereik vind ik dat prima.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Dan weeg je 6 kg meer dan ik op een vergelijkbaar vp, ik zit zelfs ietsje hoger denk ik. Vind je armen niet echt groot nu dan. Ben zelf niet heel massaal maar heb jij echt huge benen dan? Want mn rug is vrij dik, chest wat minder maar das geen grote spiergroep. Ben wel benieuwd naar die 6-7 kg dan zit als je armen 2 cm kleiner zijn dan de mijne (niet dat armen zoveel wegen, maar ik vind mijn bovenarmen niet buiten verhouding groot met de rest van mn lichaam dus vraag me af hoe jouw verdelingen dan zijn)

Dit waren metingen zonder pomp voor de duidelijkheid.
Mijn rug is dik en breed (ik vergelijk mezelf wel eens in de gym naast maten die wel kuren en mijn rug loopt voor op die van hun). Ik heb geen aparte dag voor schouders en ook die zijn goed ontwikkeld.
Mijn benen heb ik net voor je gemeten (gister was leg-day) 71cm op de hoogte van mn ballen:p, kuiten zijn ~42 op het dikste punt.

kuur jij?

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Lang me armen niet gemeten maar mensen zeggen dat ik huge armen heb en ze zijn niet eens 44 cm op 6 procent.. en ik heb ook al zitten kuren en hij wilt het natty doen.

No thx jef

Meet je armen dan eens. De mening van andere geeft je er geen cm's bij.
Jij en mikieb zijn vrij jong neem ik aan? mijn leeftijd iets ouder ~20-22?
Als dat zo is hebben jullie dus heel snel naar AAS gegrepen zonder echt serieus naturel te hebben getraind en gegeten.
Ik onthoud niet alles wat er gezegd wordt, maar ik heb denk ik wel eens gelezen dat jullie test-tren kuren atm? Denk je niet dat je de stats die je nu hebt makkelijk had kunnen bereiken zonder deze kuren?

Ik ben trouwens niet tegen AAS etc; Sterker nog wil ook kuren, maar pas als ik klaar ben met mijn opleiding en heb gezien wat ik naturel kan behalen.

Ik plaatste zo een opmerking echt niet om te bashen. Maar ik zal het uitleggen, ik zie het zo stel hij zou nog een jaar of 2 hadden getrained dan was die al op het zelfde niveau. Misschien niet met gewicht, maar het zou er zeker goed uitzien. Veel mensen hier staren zich dood op gewicht. Het feit dat hij zelf al aan geeft dat hij ontevreden is en zich dik voelt geeft daarbij al heel wat aan. Ik weet zeker dat als hij 5 tot 10 kg minder woog en wat meer definitie had, dat hij dan meer tevreden zou zijn dan dat hij nu is.
Mijn keus om te kuren, weet zkr dat ik dit in 2 jaar zou behalen natty. Lekker met 1-2 kuurtjes behaald in een tijdsperiod van ~ 1 jaar

I dont give a phuck als je dit weinig vind overigens
Alsof je natty op je max gaat en met een test e kuurtje van 8 weken 20 kg vvm gaat gainen ofzo.

Mijn keus om te kuren, weet zkr dat ik dit in 2 jaar zou behalen natty. Lekker met 1-2 kuurtjes behaald in een tijdsperiod van ~ 1 jaar

I dont give a phuck als je dit weinig vind overigens
Alsof je natty op je max gaat en met een test e kuurtje van 8 weken 20 kg vvm gaat gainen ofzo.

Ja maar jij bent dik

In mijn geval makkelijk te beantwoorden, hell no :p Ik heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren.

Sta nu op 108 en een beetje bij iets minder dan 10 %. Kan dat natty? Ja vast, als ik er nog een jaar of 5 of 6 voor uit zou trekken maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Vind ik ook niet dat je moet vergeten dat er zoals jij misschien 1 op de 500 ofzo rondlopen, ik ken best een aantal sporters, heb al aantal sportscholen gezien en toch nog nooit iemand gezien die natty op z'n 20e armen van 44 centimeter bij 1.80 had. Echt nog nooit en al zeker niet bij 6 %. Als je dat haalt kun je het met goede begeleiding en AAS een heel eind schoppen denk ik.

Je moeder zei dat niet gisteravond

:trollface:

doe normaal gozer, anders verlaag ik mezelf tot jouw niveau

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

In mijn geval makkelijk te beantwoorden, hell no :p Ik heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren.

Sta nu op 108 en een beetje bij iets minder dan 10 %. Kan dat natty? Ja vast, als ik er nog een jaar of 5 of 6 voor uit zou trekken maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Vind ik ook niet dat je moet vergeten dat er zoals jij misschien 1 op de 500 ofzo rondlopen, ik ken best een aantal sporters, heb al aantal sportscholen gezien en toch nog nooit iemand gezien die natty op z'n 20e armen van 44 centimeter bij 1.80 had. Echt nog nooit en al zeker niet bij 6 %. Als je dat haalt kun je het met goede begeleiding en AAS een heel eind schoppen denk ik.
Mensen denken ook dat bodybuilders als frank mcgrath en jay cutler normaal standaard kuurtjes doen.

500 mg test voor 8 weken is niks maar je hebt dus gekuurt en daarvoor moet je 100 kg droog wegen door 1 kuurtje :rolleyes:

Weet zkr dat de pro's grammen aas gebruiken met andere shit
die bostin loyd zit op 13 gram anabolen per week ik niet eens op 1

Koud genomen, 3 weken geleden, begin van mijn 1e cut ever
115 kg @ 1.72m, armen meten 44 cm

27xkuwi.jpg

Ik heb natty 116 gewogen:cool: niet bij 10% tho ;)

Je moeder zei dat niet gisteravond

:trollface:

doe normaal gozer, anders verlaag ik mezelf tot jouw niveau

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Mensen denken ook dat bodybuilders als frank mcgrath en jay cutler normaal standaard kuurtjes doen.

500 mg test voor 8 weken is niks maar je hebt dus gekuurt en daarvoor moet je 100 kg droog wegen door 1 kuurtje :rolleyes:

Weet zkr dat de pro's grammen aas gebruiken met andere shit
die bostin loyd zit op 13 gram anabolen per week ik niet eens op 1

Orgineel goede grap man hohoho:rolleyes:

Dat gelul altijd over gebruiken of niet. Dit is een topic over de laatst genomen foto.
Lekker belangrijk of je iets naturel of met hulp behaalt heb. Je weet het pas als je gezien hebt dat de naald erin gaat en weet dat het geen zoutoplossing is.

Big deal allemaal. In elke sport wordt gebruikt en misschien wel meer dan je weet of denkt. Relax en ga trainen.

Ik heb natty 116 gewogen:cool: niet bij 10% tho ;)

Heb je goed gedaan, serieus. Mja als je dan kijkt dat je nu nog iets meer weegt dan ik heb ik er nog steeds geen spijt van :P Iedereen moet 't ook voor zichzelf weten, ik vind 't jammer dat je hier toch wel gezeik krijgt, als je natty zegt te zijn lieg je en als je kuurt dan behoor je toch wel minimaal 110 kg bij 5 % te wegen. Na 1 kuur.

Terug
Naar boven