- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
koud 39cm ongeveer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed scherp man, ideaal om massa op te bouwen! Jullie Nederlanders zijn allemaal zo lang ook e![]()

Ziet er goed uit brah, zal wel wat aan je nekkie werken maar verder ziet er echt top uit!. vooral voor zo'n foto als ik zo'n foto maak ziet der echt niet uit
Hoeveel % sta je daar?

Roxxel, ben jij dat op je ava? Waar heb je die tat laten zetten?
in b4 op mijn arm
Wat een superdude ben jij man.. beetje zonder shirt in t park rondlopen.
j/k Net fysiek brah!
---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------
Nee dat is een pro worstelaar als ik mij niet vergis.
44 cm natty op 6% ? nope. Met wat geluk misscheien.
Maar wil je serieus 3.5 jaar trainen voor +- 3.5 cm winst ?
---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:21 ----------
Serieus ? Dan doet hij wel iets fout. Hij had dat geld voor zn HGH beter uit gegeven aan wat kilo's kip zo te zien.
Dan weeg je 6 kg meer dan ik op een vergelijkbaar vp, ik zit zelfs ietsje hoger denk ik. Vind je armen niet echt groot nu dan. Ben zelf niet heel massaal maar heb jij echt huge benen dan? Want mn rug is vrij dik, chest wat minder maar das geen grote spiergroep. Ben wel benieuwd naar die 6-7 kg dan zit als je armen 2 cm kleiner zijn dan de mijne (niet dat armen zoveel wegen, maar ik vind mijn bovenarmen niet buiten verhouding groot met de rest van mn lichaam dus vraag me af hoe jouw verdelingen dan zijn)
, kuiten zijn ~42 op het dikste punt.Lang me armen niet gemeten maar mensen zeggen dat ik huge armen heb en ze zijn niet eens 44 cm op 6 procent.. en ik heb ook al zitten kuren en hij wilt het natty doen.
No thx jef
Mijn keus om te kuren, weet zkr dat ik dit in 2 jaar zou behalen natty. Lekker met 1-2 kuurtjes behaald in een tijdsperiod van ~ 1 jaarIk plaatste zo een opmerking echt niet om te bashen. Maar ik zal het uitleggen, ik zie het zo stel hij zou nog een jaar of 2 hadden getrained dan was die al op het zelfde niveau. Misschien niet met gewicht, maar het zou er zeker goed uitzien. Veel mensen hier staren zich dood op gewicht. Het feit dat hij zelf al aan geeft dat hij ontevreden is en zich dik voelt geeft daarbij al heel wat aan. Ik weet zeker dat als hij 5 tot 10 kg minder woog en wat meer definitie had, dat hij dan meer tevreden zou zijn dan dat hij nu is.
Mijn keus om te kuren, weet zkr dat ik dit in 2 jaar zou behalen natty. Lekker met 1-2 kuurtjes behaald in een tijdsperiod van ~ 1 jaar
I dont give a phuck als je dit weinig vind overigens
Alsof je natty op je max gaat en met een test e kuurtje van 8 weken 20 kg vvm gaat gainen ofzo.
Ik heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren. Je moeder zei dat niet gisteravond

Mensen denken ook dat bodybuilders als frank mcgrath en jay cutler normaal standaard kuurtjes doen.In mijn geval makkelijk te beantwoorden, hell noIk heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren.
Sta nu op 108 en een beetje bij iets minder dan 10 %. Kan dat natty? Ja vast, als ik er nog een jaar of 5 of 6 voor uit zou trekken maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Vind ik ook niet dat je moet vergeten dat er zoals jij misschien 1 op de 500 ofzo rondlopen, ik ken best een aantal sporters, heb al aantal sportscholen gezien en toch nog nooit iemand gezien die natty op z'n 20e armen van 44 centimeter bij 1.80 had. Echt nog nooit en al zeker niet bij 6 %. Als je dat haalt kun je het met goede begeleiding en AAS een heel eind schoppen denk ik.

In mijn geval makkelijk te beantwoorden, hell noIk heb natty 92 gewogen, toen terug gezakt en uiteindelijk op 86 geloof ik begonnen met kuren.
Sta nu op 108 en een beetje bij iets minder dan 10 %. Kan dat natty? Ja vast, als ik er nog een jaar of 5 of 6 voor uit zou trekken maar dat wilde ik niet en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Vind ik ook niet dat je moet vergeten dat er zoals jij misschien 1 op de 500 ofzo rondlopen, ik ken best een aantal sporters, heb al aantal sportscholen gezien en toch nog nooit iemand gezien die natty op z'n 20e armen van 44 centimeter bij 1.80 had. Echt nog nooit en al zeker niet bij 6 %. Als je dat haalt kun je het met goede begeleiding en AAS een heel eind schoppen denk ik.
niet bij 10% tho 
Je moeder zei dat niet gisteravond
doe normaal gozer, anders verlaag ik mezelf tot jouw niveau
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------
Mensen denken ook dat bodybuilders als frank mcgrath en jay cutler normaal standaard kuurtjes doen.
500 mg test voor 8 weken is niks maar je hebt dus gekuurt en daarvoor moet je 100 kg droog wegen door 1 kuurtje
Weet zkr dat de pro's grammen aas gebruiken met andere shit
die bostin loyd zit op 13 gram anabolen per week ik niet eens op 1

Iedereen moet 't ook voor zichzelf weten, ik vind 't jammer dat je hier toch wel gezeik krijgt, als je natty zegt te zijn lieg je en als je kuurt dan behoor je toch wel minimaal 110 kg bij 5 % te wegen. Na 1 kuur.