AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Koud genomen, 3 weken geleden, begin van mijn 1e cut ever
115 kg @ 1.72m, armen meten 44 cm

27xkuwi.jpg

Wat zit er op je vinger?

Heb je goed gedaan, serieus. Mja als je dan kijkt dat je nu nog iets meer weegt dan ik heb ik er nog steeds geen spijt van :P Iedereen moet 't ook voor zichzelf weten, ik vind 't jammer dat je hier toch wel gezeik krijgt, als je natty zegt te zijn lieg je en als je kuurt dan behoor je toch wel minimaal 110 kg bij 5 % te wegen. Na 1 kuur.

Ja, mensen weten niet waar ze over praten bro.. 110 bij 5% is zelfs met roids moeilijk haha..

Jawel, zonder geluk met discipline. maar we zullen het zien ;p
Graag zal ik meer groei zien natuurlijk, maar als dat het maximale is wat ik ermee bereik vind ik dat prima.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Dit waren metingen zonder pomp voor de duidelijkheid.
Mijn rug is dik en breed (ik vergelijk mezelf wel eens in de gym naast maten die wel kuren en mijn rug loopt voor op die van hun). Ik heb geen aparte dag voor schouders en ook die zijn goed ontwikkeld.
Mijn benen heb ik net voor je gemeten (gister was leg-day) 71cm op de hoogte van mn ballen:p, kuiten zijn ~42 op het dikste punt.

kuur jij?

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Meet je armen dan eens. De mening van andere geeft je er geen cm's bij.
Jij en mikieb zijn vrij jong neem ik aan? mijn leeftijd iets ouder ~20-22?
Als dat zo is hebben jullie dus heel snel naar AAS gegrepen zonder echt serieus naturel te hebben getraind en gegeten.
Ik onthoud niet alles wat er gezegd wordt, maar ik heb denk ik wel eens gelezen dat jullie test-tren kuren atm? Denk je niet dat je de stats die je nu hebt makkelijk had kunnen bereiken zonder deze kuren?

Ik ben trouwens niet tegen AAS etc; Sterker nog wil ook kuren, maar pas als ik klaar ben met mijn opleiding en heb gezien wat ik naturel kan behalen.

Ah ok dan zijn je benen inderdaad stuk dikker dan de mijne. Scheelt makkelijk 6 7 cm. Ik kuur niet nee

Zie niet in wat dit met bang zijn te maken heeft?
Ik kom er voor uit dat ik AAS gebruik, dus zit er niet op te wachten dat ik herkend word op een internetforum i.v.m. werk etc.

Maargoed als jij dit bang zijn vindt, prima!

Mijn keus om te kuren, weet zkr dat ik dit in 2 jaar zou behalen natty. Lekker met 1-2 kuurtjes behaald in een tijdsperiod van ~ 1 jaar

I dont give a phuck als je dit weinig vind overigens
Alsof je natty op je max gaat en met een test e kuurtje van 8 weken 20 kg vvm gaat gainen ofzo.

+1
efficientie > moreel gebrabbel over je eerste trainingsjaren als natural verspillen.

Goei volle t**ten man.

Terug
Naar boven