MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Verschil van afgelopen half jaar +\- , hard aan de beentjes gewerkt want die waren echt skinny :p

C1A54281-8465-4BE7-8DEC-B0D613745086.jpeg

DF2970C1-4644-4D95-807B-47716FF3B6C0.jpeg

Echt netjes, die progressie! Wat heb je precies gedaan/veranderd qua LB training als ik vragen mag? :)

Echt netjes, die progressie! Wat heb je precies gedaan/veranderd qua LB training als ik vragen mag? :)
Squat volume zwaar omhoog gegooid thats it, ik ben over gegaan op powerlifting (5/3/1) en ben er echt als kool van gegroeid

Heeft iemand tips voor wijdte op de rug .. zoals jullie zien zit het met dikte wel goed (traps lopen voor) maar mijn verhoudingen zijn compleet naar de kloten

Ik heb echt de meest shitty genetics begin ik langzaam achter te komen :p
2505B7CA-B094-45FD-A327-8DA1BD9667C3.png

Je verhoudingen zijn prima imo, dit is voor velen een moeilijke pose. Zelfs Kevin Levrone had er moeite mee!

Maar kijk deze ff, Jeff Nippard legt lats activatie uit op 1:20

Schouders lijken ook buiten proportie groot. Ziet er verder wel sterk uit, wel gaan werken aan de verhoudingen, tho.

Je verhoudingen zijn prima imo, dit is voor velen een moeilijke pose. Zelfs Kevin Levrone had er moeite mee!

Maar kijk deze ff, Jeff Nippard legt lats activatie uit op 1:20

Conclusie die ik hier uit haal is dat ik veel te weinig mijn Lats isoleer , komende tijd ff veel pullovers toevoegen

Doe je specifiek iets voor lower traps?
Ik deadlift veel en doe vaak shrugs , afgezien van dat zijn mijn enige rug oefeningen horizontal row variant pendlay rows en bent over rows..

Gek genoeg isoleer ik mijn schouders zelden , ik doe eens in de week overhead press verder niks

Ik deadlift veel en doe vaak shrugs , afgezien van dat zijn mijn enige rug oefeningen horizontal row variant pendlay rows en bent over rows..

Gek genoeg isoleer ik mijn schouders zelden , ik doe eens in de week overhead press verder niks

Tijd voor pullups en zware pulldowns dan, met accent op het negatieve gedeelte. Maar nogmaals, je rear DB pose is niet slecht.

Meer focussen op je lower traps, romboids & lats. Lijkt een beetje alsof je upper traps je rug oefs domineert (mss cheat je onbewust met je upper traps).

Mijn genetics mbt lats zijn het meest k*t van de wereld, ondanks dat ik echt wel genoeg volume en de juiste oefeningen train.

Vandaag was er fotograaf op t werk en vroeg of ik even proef wou staan. Geen fotoshootprep gedraaid geen pomp geen carbs geladen of vocht afgedreven.. beetje bulky en waterig dus maar zijn serieus best vette pics geworden. Heb er een stuk of 5
IMG_20180531_155021_667.jpg

Vandaag was er fotograaf op t werk en vroeg of ik even proef wou staan. Geen fotoshootprep gedraaid geen pomp geen carbs geladen of vocht afgedreven.. beetje bulky en waterig dus maar zijn serieus best vette pics geworden. Heb er een stuk of 5
Nog steeds super netjes man, stevige poten.

Geen fotoshootprep gedraaid geen pomp geen carbs geladen of vocht afgedreven.. beetje bulky en waterig dus...

Ondanks dat is dit een fysiek waar ik anders voorlopig alleen nog maar van kan dromen... Ik vind het er echt gaaf en indrukwekkend uit zien, respect :bow2:

Ik blijf erbij ik vind jouw fysiek echt een van de beste op het forum hier , zoals hier boven gezegd kan ik er alleen maar van dromen

Terug
Naar boven