XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nog steeds super netjes man, stevige poten.

Ondanks dat is dit een fysiek waar ik anders voorlopig alleen nog maar van kan dromen... Ik vind het er echt gaaf en indrukwekkend uit zien, respect :bow2:

Ik blijf erbij ik vind jouw fysiek echt een van de beste op het forum hier , zoals hier boven gezegd kan ik er alleen maar van dromen

<3

Vandaag was er fotograaf op t werk en vroeg of ik even proef wou staan. Geen fotoshootprep gedraaid geen pomp geen carbs geladen of vocht afgedreven.. beetje bulky en waterig dus maar zijn serieus best vette pics geworden. Heb er een stuk of 5
IMG_20180531_155021_667.jpg

Je sokken zitten in ieder geval te strak...

OT: beest! :flexbiceps:

Inmiddels exact 4 maand onderweg met stronglifts gevolgd door Greyskull

Deze is van 4 februari

IMG_20180204_151045[1].jpg

Deze is van 2 april

IMG_20180402_160338.jpg

En deze is zojuist genomen, ben een flink stuk droger geworden en qua gewicht op een kilootje na gelijk. Dat zou dus betekenen dat er daadwerkelijk spieren bij zijn gekomen :-) Ik ben er eigenlijk best wel trots op, zeker gezien mijn onregelmatige diensten en soms super slechte rust. En ook het eten was in het begin verre van ideaal.

IMG_20180601_093231.jpg

En deze is zojuist genomen, ben een flink stuk droger geworden en qua gewicht op een kilootje na gelijk. Dat zou dus betekenen dat er daadwerkelijk spieren bij zijn gekomen :-) Ik ben er eigenlijk best wel trots op, zeker gezien mijn onregelmatige diensten en soms super slechte rust. En ook het eten was in het begin verre van ideaal.
Ziet er idd een stuk strakker en fitter uit. Lekker doorgaan zo!

Vandaag was er fotograaf op t werk en vroeg of ik even proef wou staan. Geen fotoshootprep gedraaid geen pomp geen carbs geladen of vocht afgedreven.. beetje bulky en waterig dus maar zijn serieus best vette pics geworden. Heb er een stuk of 5
IMG_20180531_155021_667.jpg
:bow: prachtig!

Goede bil

Terug
Naar boven