Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Sinds vrijdag is bulk begonnen, start gewicht is 90,1kg en hoop op 95-96 uit te komen. Hoop dat m'n linker quad wat gelijk trekt met m'n rechter:o

image.jpeg

goeie droge rug Marcel!

Dankje maat! Als ik het filmpje zo zie ook wel tevreden. De voorkant valt dan weer tegen helaas. Maar daar heeft de dikke buik voorheen ook gezeten:D, dus zal ook wel door het uitgerekte huid zijn.

die huid trekt uiteindelijk wel weer prima bij hoor , duurt alleen ff.

Fak. Punjab, gewoon kappen met die foto’s :D

die huid trekt uiteindelijk wel weer prima bij hoor , duurt alleen ff.

Are you sure? Daar wacht ik namelijk ook al een hele tijd op...Heb nog veel losse huid aan de onderkant buik (kom van 130kg naar nu 91kg), waardoor ik helaas nog geen mooie strakke buik heb. Vet% is namelijk (voor mijn doen) best laag volgens mij. Ik schat rond de 15%, maar lijkt door dat vel dus hoger...
:treuren:

Voor de verandering dan maar een keer benen posten?

upload_2018-6-11_19-27-44-png.png

Kap daar nou eens mee man! Zo durft niemand anders toch meer foto's te posten! :eek:;)

• Like
Waarderingen: Vonk
denk ook dat t afhangt van hoelang je overgewicht heb gehad en in hoeverre.

denk ook dat t afhangt van hoelang je overgewicht heb gehad en in hoeverre.

Klopt, maar de ene huid heeft een veel beter herstelvermogen dan bijvoorbeeld de ander. Kijk naar vrouwen die een dikke ronde kont kunnen hebben.. De 1 heeft een poffertjespan en de ander is zo egaal als het maar zijn kan. Dikte, rekbaarheid en de flexibiliteit van de huid spelen naast het soort vet (opgehoopt, uitgestrekt etc.) een enorme rol naast leeftijd.

Terug
Naar boven