MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij schaamt je ook nergens voor he Marvin? :p

Welke bus?

Jij schaamt je ook nergens voor he Marvin? :p
Neuh..niet echt..
Waarvoor zou hij zich dan moeten schamen?
??
Ok, ok..die wel een beetje!
de hele combinatie van:
skibril bij 40°
theedoek
belletjesarmband
teenslippers
flexen in het zicht van de hele bus
:roflol:
Was in de pauze van de buggy / quad tour ;) En wilde niet dat mijn eigen zonnebril verneukt zou worden door woestijnzand, vandaar de skibril:roflol:

De theedoek is een echte musthave dit seizoen..:rolleyes:

transport-nigeria-loaded-truck.jpg

Heeft wel iets weg van een semi buffe IS strijder :D

denk ook dat t afhangt van hoelang je overgewicht heb gehad en in hoeverre.

Klopt, maar de ene huid heeft een veel beter herstelvermogen dan bijvoorbeeld de ander. Kijk naar vrouwen die een dikke ronde kont kunnen hebben.. De 1 heeft een poffertjespan en de ander is zo egaal als het maar zijn kan. Dikte, rekbaarheid en de flexibiliteit van de huid spelen naast het soort vet (opgehoopt, uitgestrekt etc.) een enorme rol naast leeftijd.

Overgewicht is er in de loop van 20 jaar "ingeslopen"...en in een tijd van een jaar er weer vanaf gegaan. Ik ben inmiddels de 40 gepasseerd, dus wellicht dat het nooit meer bijtrekt :rolleyes: Ik heb overigens wel een redelijk soepel huidje :D

Het is denk ik een half jaar geleden dat ik hier mijn logje heb bijgehouden, was toen best lekker aan het cutten ben ben denk ik van 92kg (15 maanden terug) naar 83kg gegaan (6-7 maanden terug). Daarna ben ik hier niet meer geweest omdat ik mijn inloggegevens kwijt was, blij was met mijn resultaat en toen dus het strakke bijhouden wat heb laten vieren. Dit wil echter niet zeggen dat ik de teugels volle bak heb laten vieren, wat eigenlijk best knap is gezien 300+ overuren vanaf januari (inclusief hamburgers, spareribs, etc) en nieuwe vriendin met veel bijbehorende etentjes en borrels. Echter, het half jaar daarvoor zoveel geleerd qua trainen/eten, maar vooral discipline en het de balans houden, dat ik komende week met een fysiek op vakantie ga waar ik 2 jaar geleden niet van had gedacht dat ooit te halen. Vanochtend voor het eerst sinds de middelbare school ofzo (nu al 5 jaar werkend, dus reken maar uit) de 78kg aangetikt... dus het leek me wel de moeite waard om hier weer eens een fotootje neer te zetten.

Cheers

upload_2018-6-12_15-8-35.png

15 maanden terug > 92kg (mss wat meer?! is iig eerste wat in MFP stond)

upload_2018-6-12_15-9-56.png

6-7 maanden terug > circa 83kg

upload_2018-6-12_15-10-37.png
upload_2018-6-12_15-11-12.png

Huidig, circa 78-79kg.

Best een verschilletje als ikd it zo zie... helemaal als je bedenkt dat ik weinig burgers/bier/bitterballen oversla, maar dit eigenlijk vooral heb weten te bereiken op alle momenten die niet samenhangen met sociaal (etentjes, kroeg, etc) goed eet en consequent train. Niet echt het gevoel dat ik er veel voor heb moeten laten, enkel levensstijl aanpassen en geen rare dingen doen als het niet nodig is...

Meer dan respect! Fantastisch resultaat!

Nice man!!

Keurig resultaat man :thumbs:

Terug
Naar boven