Brad_96
Cool Novice
- Waardering
- 1.422
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Thnx

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx

Ben benieuwd waar je eind van de cuit staat! Wel netjes..zie nog lichtjes abs aan het einde van je bulkEinde van de bulk. Deze week begonnen met (licht) cutten, zit nog wel op 3200 kcal. Zal volgende maand nog wel omlaag gaan. 14 weken tot aan mijn eerste wedstrijd. 100 kg bij 1.89 m.
![]()
![]()
Sjezus wat een arm!
is wel betere belichting maar denk het toch echt te zien 
Je kan prima naar het strand zo!
Wel goed insmeren

Ben benieuwd waar je eind van de cuit staat! Wel netjes..zie nog lichtjes abs aan het einde van je bulk![]()
Want?Toch niet echt een ideaal startpunt als je wedstrijd over 14 weken al is.
Ik ben bang dat je taille over de 90 cm heen gaat als ik zo die tweede foto zie. Ik zie in ieder geval niet de twaalf procent vet erin terug die je claimt
Einde van de bulk. Deze week begonnen met (licht) cutten, zit nog wel op 3200 kcal. Zal volgende maand nog wel omlaag gaan. 14 weken tot aan mijn eerste wedstrijd. 100 kg bij 1.89 m.
![]()
![]()
Mijn coach gelukkig wel. 12% is ook maar een schatting. Laatste 4-puntsmeting was volgens mij 22 mm. Zelf was ik ook bang dat ik te laat met cutten zou beginnen, maar mijn coach wil dat ik niet eerder begin en heeft mij vertrouwen in gepraat.Ik ben bang dat je taille over de 90 cm heen gaat als ik zo die tweede foto zie. Ik zie in ieder geval niet de twaalf procent vet erin terug die je claimt