Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Die zwembroek laat je dik lijken:P goeie leg en glute gain allezins, wat doe je nu plots anders? Ze kijken de laatste maanden ontploft te zijn

Laatste tijd 1 quad en 1 hammie dag, periodiseer oefeningen en volume nu goed denk ik. Heb t roer niet heel plots omgegooid maar denk dat de voorbereiding van de maanden ervoor nu goed tot uiting komt

Niet helemaal happy met wat ik zie.. dikte erop krijgen is zo lastig en schouders zijn hatelijk klein.. nog genoeg werk aan de winkel iig.

IMG_20180624_194822.jpg

Denk niet dat je veel te klagen hebt. Vergelijk eens met de eerste 1000 vrouwen die je tegen komt. Mogen zelfs de eerste 1000 vrouwen in de gym zijn....

Denk niet dat je veel te klagen hebt. Vergelijk eens met de eerste 1000 vrouwen die je tegen komt. Mogen zelfs de eerste 1000 vrouwen in de gym zijn....

Jawel.. maar als je er dan toch mee bezig bent moet alles wel oke zijn.. en niet het net niet zijn

Alles is okay :cool:

Je bent gewoon een echte vrouw, je wilt altijd meer :roflol:

Maar serieus: je bent heel perfectionistisch voor zover ik kan inschatten. Kijk naar je meals en je inrichting in je huis. Dat reflecteer je op jezelf.

Maar eh, ga toch maar vast trots op jezelf zijn want dit is gewoon een wow fysiek!

Alles is okay :cool:

Je bent gewoon een echte vrouw, je wilt altijd meer :roflol:

Maar serieus: je bent heel perfectionistisch voor zover ik kan inschatten. Kijk naar je meals en je inrichting in je huis. Dat reflecteer je op jezelf.

Maar eh, ga toch maar vast trots op jezelf zijn want dit is gewoon een wow fysiek!

ahh is dat het :D dan hebben jullie mannen het maar makkelijk dus:p

Ik ben wel kritisch, maar dat is iedereen toch wel op zichzelf denk ik ? Zeker in deze sport. Ik ben wel een beetje trots, maar er is heel veel ruimte voor verbetering.

ahh is dat het :D dan hebben jullie mannen het maar makkelijk dus:p

Ik ben wel kritisch, maar dat is iedereen toch wel op zichzelf denk ik ? Zeker in deze sport. Ik ben wel een beetje trots, maar er is heel veel ruimte voor verbetering.

Haha integendeel, mannen zijn vaak nog erger hoor, bigorexia is een echte b*ch!

Halbe was ieder geval niet op chestday :trollface:

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe sissyxx eruit ziet. Heb vaak gewoon de indruk dat het de lokale clown van dit forum is die ons dagelijks vermaakt met ludieke verhaaltjes en graag in de center of attebtion staat , maar heb m nog nooit wat over fitness horen zeggen hehe.

Terug
Naar boven