- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staan foto's online van izzy. En voor de rest heb je wel gelijk.Ben eigenlijk wel benieuwd hoe sissyxx eruit ziet. Heb vaak gewoon de indruk dat het de lokale clown van dit forum is die ons dagelijks vermaakt met ludieke verhaaltjes en graag in de center of attebtion staat , maar heb m nog nooit wat over fitness horen zeggen hehe.

waar dan? care 2 share. ik wil het vraagstuk oplossen mbt zijn uiterlijk. En welk figuur achter dit account zit , even kijken of mijn inbeelding overeenkomt.
Kan iemand dit bevestigen? Mag hopen dat hij dit serieus niet is met zn Gucci petje...doet me denken aan de Facebook pagina : De nieuwe Nicki minaj generatie swekker pagina.
Kan iemand dit bevestigen? Mag hopen dat hij dit serieus niet is met zn Gucci petje...doet me denken aan de Facebook pagina : De nieuwe Nicki minaj generatie swekker pagina.
hahaha heb je toevallig ook de "nektabba" fase gehad?Die foto is uit de middeleeuwen en voor de grap gemaakt.
Ik heb wel dolce & Gabbana schoenen gehad maar Gucci petje is beetje te gay

hahaha heb je toevallig ook de "nektabba" fase gehad?

Post eens een recente foto
@wovano zei dat 't wel meeviel hoe klein m'n chest was. Weet nu niet wie ik moet geloven.
Denk wel dat mijn boobies groter zijn dan die van jouw chicks......

! 
Je bent een soort combinatie van een eckto emo, met een kleine Marokkaanse invloed. Soort van opzoek bij welke groep je wilt horen

ja post even wat recents. Ben benieuwd of je uit je indentiteits crisis bent. En wellicht wat groter. Je lijkt wel een beetje op de zyzz uit t verleden.
heb Tommy Hilfiger trui aan en een trainingsbroek van Adidas G onder mijn dwangbuis
Ja praat er maar overheen. Je ziet er vast nog hetzelfde uit. Beetje trenbolone zou je goed doen.heb Tommy Hilfiger trui aan en een trainingsbroek van Adidas G onder mijn dwangbuis
Oja en filling pieces uit het tijdperk dat mijn ex minderjarige chick nog minderjarig was![]()
Ja praat er maar overheen. Je ziet er vast nog hetzelfde uit. Beetje trenbolone zou je goed doen.
lijkt me, als dat wat Harmke zegt waar zou zijn, geen goed plan