XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik denk wel de buffste natty die ik ken
2484161677f74cfed7dd51a09195f8e5--emoticon-smileys.jpg

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe sissyxx eruit ziet. Heb vaak gewoon de indruk dat het de lokale clown van dit forum is die ons dagelijks vermaakt met ludieke verhaaltjes en graag in de center of attebtion staat , maar heb m nog nooit wat over fitness horen zeggen hehe.
Er staan foto's online van izzy. En voor de rest heb je wel gelijk. :p

waar dan? care 2 share. ik wil het vraagstuk oplossen mbt zijn uiterlijk. En welk figuur achter dit account zit , even kijken of mijn inbeelding overeenkomt.

Kan iemand dit bevestigen? Mag hopen dat hij dit serieus niet is met zn Gucci petje...doet me denken aan de Facebook pagina : De nieuwe Nicki minaj generatie swekker pagina.

Kan iemand dit bevestigen? Mag hopen dat hij dit serieus niet is met zn Gucci petje...doet me denken aan de Facebook pagina : De nieuwe Nicki minaj generatie swekker pagina.

Die foto is uit de middeleeuwen en voor de grap gemaakt.

Ik heb wel dolce & Gabbana schoenen gehad maar Gucci petje is beetje te gay

vertrouw niemand mi mang, alleen maar slangen jwz

Je bent een soort combinatie van een eckto emo, met een kleine Marokkaanse invloed. Soort van opzoek bij welke groep je wilt horen

ja post even wat recents. Ben benieuwd of je uit je indentiteits crisis bent. En wellicht wat groter. Je lijkt wel een beetje op de zyzz uit t verleden.

:roflol: heb Tommy Hilfiger trui aan en een trainingsbroek van Adidas G onder mijn dwangbuis

Oja en filling pieces uit het tijdperk dat mijn ex minderjarige chick nog minderjarig was :trollface:

foto dude

:roflol: heb Tommy Hilfiger trui aan en een trainingsbroek van Adidas G onder mijn dwangbuis

Oja en filling pieces uit het tijdperk dat mijn ex minderjarige chick nog minderjarig was :trollface:
Ja praat er maar overheen. Je ziet er vast nog hetzelfde uit. Beetje trenbolone zou je goed doen.

Terug
Naar boven