XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Pics or get the f**k out this topic.

Raampjes zijn fijn.. goed licht ook :D

IMG_20180625_224525.jpg

xsissysx mannetje met de grootste babbels waarvoor menig lezer standaard zakken vol met zou bij zich moet hebben , maar nu geen foto showt...beetje jammer.

Je zit hier volgens mij gewoon om je dagelijkse gal te spuwen over van alles en nog wat , aangezien de rest het wel leuk vind om zo'n clown als jij hier te hebben , maar buiten dat heb je volgens mij weinig i input :o:dontfeed:

Jullie mannen toch ook met die billen;). En ik maar super trots zijn op mijn tricep… begint meneer weer over een bil die niet in beeld is :headbang:

Mooie tricep hoor...maar even belangrijker; Je moet of je deur lager hangen, of er ander glas in zetten :D

Wel goede armen zo. Misschien ff vragen of alle mannen hier ook een fotootje van de armen plaatsen?

Niet aan mij dan he? :roflol:

Swa, ik dacht altijd jij belanda. Swaaaaaaaaa.

ik zie @Sanca steeds vaker poseren op foto's.. zou dan eindelijk toch nog de inner bodybuildert los komen in hem?

Stiekem is ie dat diep van binnen :D
Ik heb gehoord dat Sanca idd is overstapt naar BB en uiteindelijk op stage wil komen.
sanca_schwarzenegger.png

Ik zie veel potentie! Bf kan nog iets lager en lats iets wijder, maar dan zal het zeker stage-worthy zijn als true-natural-bodybuilder.

:roflol:!!

Lekker vochtig van het vakantie eten :p En zonder pomp natuurlijk :( In elk geval zijn Mn traps en delts er nog! :flex:

A360BBFF-1CAC-499F-8E1E-38246FDA826E.jpeg

Terug
Naar boven