- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was flink bezweet.
Nou waarom gaat hij niet kuren met die genen gvd wat een loser.kijk klasse jij melkt iig je naturel potentie uit!!
Ja, o.b.v. BMI lust ik er nog wel een paar. Dan zijn veel BB'ers obees zeker?Op basis van je lengte van 195 centimeter en gewicht van 70 kilo is je body mass index 18.4. Een BMI van 18.4 betekent dat je volgens de body mass index ondergewicht hebt.
Ik vind het goed dat je eerlijk bent, maar ik begrijp gewoon het gebruik van anabolen steroïden niet zo goed als er toch geen carrière als pro bodybuilder in zit.. Kijk als je nu een fysiek als @Jwdoetookmee of Wesley vissers heb waar duidelijk potentie in zit om een toekomstige boterham te verdienen met deze sport denk ik nog oke.. Maar waarom al die idioterie met een lichaam om er vervolgens toch niets mee te kunnen? Dat is toch een net zo'n achterlijke investering als rokenZou goed kunnen, haha. Wat moet ik met deze reactie?
Ik oog sowieso klein(er) op foto’s vind ik, ik ben 195cm.... men vind mij vaak pas boeiend als ik voor ze sta.

Ook als je aan amateurwedstrijden wilt deelnemen houdt het als natty snel op.Ik vind het goed dat je eerlijk bent, maar ik begrijp gewoon het gebruik van anabolen steroïden niet zo goed als er toch geen carrière als pro bodybuilder in zit.. Kijk als je nu een fysiek als @Jwdoetookmee of Wesley vissers heb waar duidelijk potentie in zit om een toekomstige boterham te verdienen met deze sport denk ik nog oke.. Maar waarom al die idioterie met een lichaam om er vervolgens toch niets mee te kunnen? Dat is toch een net zo'n achterlijke investering als roken![]()
Ik vind het goed dat je eerlijk bent, maar ik begrijp gewoon het gebruik van anabolen steroïden niet zo goed als er toch geen carrière als pro bodybuilder in zit.. Kijk als je nu een fysiek als @Jwdoetookmee of Wesley vissers heb waar duidelijk potentie in zit om een toekomstige boterham te verdienen met deze sport denk ik nog oke.. Maar waarom al die idioterie met een lichaam om er vervolgens toch niets mee te kunnen? Dat is toch een net zo'n achterlijke investering als roken![]()
Vergelijken is in die zin behoorlijk nutteloos 
Ook als je aan amateurwedstrijden wilt deelnemen houdt het als natty snel op.
De natties verpesten het voor de mensen die de sport wel serieus nemen.Ook als je aan amateurwedstrijden wilt deelnemen houdt het als natty snel op.

Dat is ook wel zo... Maar ik denk dat een paar maanden werken in een omgeving waar velen overlijden niet weg zou zijn voor de niet nadenkende gebruikerLive & let live bro, ieder zijn of haar eigen ding, bijna iedereen streeft iets anders na in het levenVergelijken is in die zin behoorlijk nutteloos
![]()
En ik heb ooit ergens gelezen dat @hoxyz kuurt, maar waarom stop je dan verdomme niet gewoon met trainen en wordt je geen wielrenner? Dit slaat toch helemaal nergens op allemaal.. Ik weet dat bepaalde lui zich hier maandelijks vol stoppen met allerlei verdovende middelen maar heb je er dan echt geen idee van dat juist wat je in je jonge jaren doet wel eens een veel grotere schade aan zou kunnen richten als dat jullie zelf kennelijk niet kunnen realiseren ?
Het is niet zo zeer het gebruik van AAS op zich waar ik op reageer, ik vind het prima als men een hobby heeft maar waarom zou je doelbewust je zelf schade berokkenen en je omgeving ook eventueel voor iets dat alleen maar geld kost? Als je zo'n ontzettende hekel aan je eigen lichaam hebt, waarom het je zelf later alleen maar lastiger maken met iets dat je van nature niet hebt meegekregen![]()
Gewoon blijven doen bro,, leuk om te zien hoe ver je kunt komen zonder snoepgoed. Des te harder moet je je best doen voor de sport en des te meer moet je lerenOok als je aan amateurwedstrijden wilt deelnemen houdt het als natty snel op.
Dat is ook wel zo... Maar ik denk dat een paar maanden werken in een omgeving waar velen overlijden niet weg zou zijn voor de niet nadenkende gebruiker

En ik heb ooit ergens gelezen dat @hoxyz kuurt, maar waarom stop je dan verdomme niet gewoon met trainen en wordt je geen wielrenner? Dit slaat toch helemaal nergens op allemaal.. Ik weet dat bepaalde lui zich hier maandelijks vol stoppen met allerlei verdovende middelen maar heb je er dan echt geen idee van dat juist wat je in je jonge jaren doet wel eens een veel grotere schade aan zou kunnen richten als dat jullie zelf kennelijk niet kunnen realiseren ?
Het is niet zo zeer het gebruik van AAS op zich waar ik op reageer, ik vind het prima als men een hobby heeft maar waarom zou je doelbewust je zelf schade berokkenen en je omgeving ook eventueel voor iets dat alleen maar geld kost? Als je zo'n ontzettende hekel aan je eigen lichaam hebt, waarom het je zelf later alleen maar lastiger maken met iets dat je van nature niet hebt meegekregen![]()
Ik vind het goed dat je eerlijk bent, maar ik begrijp gewoon het gebruik van anabolen steroïden niet zo goed als er toch geen carrière als pro bodybuilder in zit.. Kijk als je nu een fysiek als @Jwdoetookmee of Wesley vissers heb waar duidelijk potentie in zit om een toekomstige boterham te verdienen met deze sport denk ik nog oke.. Maar waarom al die idioterie met een lichaam om er vervolgens toch niets mee te kunnen? Dat is toch een net zo'n achterlijke investering als roken![]()
die vlieger gaat vaak niet op nee... maar 70 kg bij zon lengte.. zal weinig spek/spier aan zitten danJa, o.b.v. BMI lust ik er nog wel een paar. Dan zijn veel BB'ers obees zeker?
Snap niet dat jij nog sport op jouw leeftijd je gaat toch niks meer bereiken?Gewoon blijven doen bro,, leuk om te zien hoe ver je kunt komen zonder snoepgoed. Des te harder moet je je best doen voor de sport en des te meer moet je leren