MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is naïef om te stellen dat enkel de absolute toppers mogen kuren want je weet vaak pas dat je een topper bent als je gekuurd hebt. De mannen die je opnoemt hebben sowieso fantastische genen en een super fysiek maar je beseft toch ook dat ze al jaren niet meer naturel zijn?

Nu ik begrijp je wel gedeeltelijk. Sommige recreatievelingen die blasten/cruisen en 0,0 doelen hebben, zouden wel eens mogen nadenken wat ze aan het doen zijn. Dat is meteen de reden dat ik er mee gestopt ben, het kostte me gewoon een hele hoop geld en potentiële gezondheidsproblemen op termijn.
Uiteraard , maar ik denk dat het binnen 5 jaar wel duidelijk is of je wel of geen aanleg hebt met kei hard naturel training onder de riem.

Uiteraard , maar ik denk dat het binnen 5 jaar wel duidelijk is of je wel of geen aanleg hebt met kei hard naturel training onder de riem.

Belachelijk om zo lang te trainen alvorens te kuren. Je zit na 5 jaar serieus trainen allicht op je natty max. Als je dan gaat kuren verlies je in de maanden na die kuur bijna alles.

Gewoon kuren na een jaartje, wanneer je een goede basis qua trainingsleer en dieetleer hebt. Dan vormt zo een eerste kuurtje een short cut naar je natty max en is het een zinvol kuurtje geweest. Je leert dan bovendien meteen hoe goed je lichaam op AAS reageert en daar kan je al snel uit afleiden of je toekomst hebt ;)

Nou t blijft het foto topic hè..

Prime time, intra hernia... intra AAS, intra Tramadol, intra Lyrica, intra Amitriptyline en intra HGH... :rolleyes:

Them good old days ;)

C8666E66-B450-4BA3-A43A-675002D6B9A1.jpeg

Nou t blijft het foto topic hè..

Prime time, intra hernia... intra AAS, intra Tramadol, intra Lyrica, intra Amitriptyline en intra HGH... :rolleyes:

Them good old days ;)

C8666E66-B450-4BA3-A43A-675002D6B9A1.jpeg

Kon je die fysiek niet natty halen? Waarom moest jij al gaan kuren?

:windup:

Ja, o.b.v. BMI lust ik er nog wel een paar. Dan zijn veel BB'ers obees zeker?
De meeste BB-ers hebben overgewicht volgens de BMI tabel, ja. En zolang dat meer uit spiermassa dan vetmassa bestaat, is dat natuurlijk prima.
Obees is nog een klasse zwaarder .....

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven