Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

netjes! ook vet toename is minimaal.

70kg op jouw lengte is verre van zwaar ondervoed... Dus ik heb je zeker niet verkeerd begrepen ;)
Op basis van je lengte van 195 centimeter en gewicht van 70 kilo is je body mass index 18.4. Een BMI van 18.4 betekent dat je volgens de body mass index ondergewicht hebt.

Wel DBB op zijn best weer. Iemand is een keer wel eerlijk over zijn gebruik...is het weer niet goed:roflol:

Wat schreef Sjeeb? Karma breekt af bij 25 tekens :(

Wel DBB op zijn best weer. Iemand is een keer wel eerlijk over zijn gebruik...is het weer niet goed:roflol:

Haha, ik volg dit forum al jaren.

Je hebt twee situaties:

Je bent eerlijk -> je kon dit makkelijk natty behalen.

Je liegt -> iedereen heeft een hekel aan je.

IRL lieg ik ook niet als iemand me aanspreekt, hier heb ik er dus al helemaal geen problemen mee. :-)

Nee prima hoor. Er is maar een probleem, dat is als mensen er over liegen en doen alsof ze zuiver door hun geweldige trainingsdiscipline en voeding zo buff zijn geworden.

• Like
Waarderingen: Pren

Je hebt twee situaties:

IRL lieg ik ook niet als iemand me aanspreekt, hier heb ik er dus al helemaal geen problemen mee. :-)
True, het kan soms heel erg betwist zijn met eerlijke of oneerlijke uitspraken

Je hebt twee situaties:

Niks van de kritiek aantrekken kerel, mooie progress!

Nee prima hoor. Er is maar een probleem, dat is als mensen er over liegen en doen alsof ze zuiver door hun geweldige trainingsdiscipline en voeding zo buff zijn geworden.

In mijn geval is het (buff worden) louter wilskracht. .

Kerel heeft toch gewoon een degelijke fysiek. Ik wil wel eens zien wie dat natty haalt.

Terug
Naar boven