- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Voor de meeste fysieken hier ook niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh, heb je me verkeerd begrepen?
Ik begon met trainen op een gewicht van 70KG, op een lengte van 195CM.
Thnx :-)

Poseren doet altijd pijn he

Op basis van je lengte van 195 centimeter en gewicht van 70 kilo is je body mass index 18.4. Een BMI van 18.4 betekent dat je volgens de body mass index ondergewicht hebt.70kg op jouw lengte is verre van zwaar ondervoed... Dus ik heb je zeker niet verkeerd begrepen![]()
Op basis van je lengte van 195 centimeter en gewicht van 70 kilo is je body mass index 18.4. Een BMI van 18.4 betekent dat je volgens de body mass index ondergewicht hebt.

Kom maar op met die namen

OK, OK...... naar onze volvette westerse normen dan.

Of @SkatermarvinOK, OK...... naar onze volvette westerse normen dan.
zwaar ondervoed is concentratiekamp of Erithrea style![]()
Wel DBB op zijn best weer. Iemand is een keer wel eerlijk over zijn gebruik...is het weer niet goed![]()
Nee prima hoor. Er is maar een probleem, dat is als mensen er over liegen en doen alsof ze zuiver door hun geweldige trainingsdiscipline en voeding zo buff zijn geworden.Wel DBB op zijn best weer. Iemand is een keer wel eerlijk over zijn gebruik...is het weer niet goed![]()
True, het kan soms heel erg betwist zijn met eerlijke of oneerlijke uitsprakenHaha, ik volg dit forum al jaren.
Je hebt twee situaties:
Je bent eerlijk -> je kon dit makkelijk natty behalen.
Je liegt -> iedereen heeft een hekel aan je.
IRL lieg ik ook niet als iemand me aanspreekt, hier heb ik er dus al helemaal geen problemen mee. :-)
Niks van de kritiek aantrekken kerel, mooie progress!Haha, ik volg dit forum al jaren.
Je hebt twee situaties:
Je bent eerlijk -> je kon dit makkelijk natty behalen.
Je liegt -> iedereen heeft een hekel aan je.
IRL lieg ik ook niet als iemand me aanspreekt, hier heb ik er dus al helemaal geen problemen mee. :-)
Nee prima hoor. Er is maar een probleem, dat is als mensen er over liegen en doen alsof ze zuiver door hun geweldige trainingsdiscipline en voeding zo buff zijn geworden.
Kerel heeft toch gewoon een degelijke fysiek. Ik wil wel eens zien wie dat natty haalt.