MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

@Jwdoetookmee : Wat zijn je plannen nu voor de komende zes weken? Het lijkt me dat je shape echt al super is. Stel dat je nog 6 weken zou cutten, vrees je dan niet teveel massa te verliezen?

Ja ok, maar zelfs tren heeft zijn limieten :)
was een geintje tbh , ik zou dit gewoon proberen te hanteren en laatste 3 weken nog wat winny erop . maar eerlijk is eerlijk pre constest drugstacks weet ik vrij weinig van . wens hem in ieder geval succes

Ff checken of dag na de wedstrijd en lichte cheat de sixpack nog aanwezig is. Wedstrijdfoto's volgen. Vandaag leg day gehad en cardio houden we er ff in.
IMG_20180917_131819.jpg

Wat was je gewicht op de dag van de wedstrijd @Bert en welk resultaat heb je behaald?

• Like
Waarderingen: BB_
Ff checken of dag na de wedstrijd en lichte cheat de sixpack nog aanwezig is. Wedstrijdfoto's volgen. Vandaag leg day gehad en cardio houden we er ff in.
IMG_20180917_131819.jpg
Goed dikke abs Bert! Hoe ging de wedstrijd en wat zijn nu de plannen?

• Like
  • Like
12 pack of zelfs een hele krat :cool:

• Like
Bespreek ik niet, heb ik al aangegeven. Wat ik wel en niet neem mag wil en kan ik niet delen, letterlijk ook een contract voor getekend.
Kan je in ieder geval vertellen dat de doseringen die ik hier voorbij zie komen ronduit belachelijk zijn/compleet onnodig

Bespreek ik niet, heb ik al aangegeven. Wat ik wel en niet neem mag wil en kan ik niet delen, letterlijk ook een contract voor getekend.
Kan je in ieder geval vertellen dat de doseringen die ik hier voorbij zie komen ronduit belachelijk zijn/compleet onnodig

Ik geloof je meteen. Ik ben na heel wat vids van Lee Priest, Dave Palumbo, Ameen Alai, Bostin Loyd, etc tot de conclusie gekomen dat sommige gasten op dit forum nog meer dan pro’s gebruiken. Lee vertelde zelfs regelmatig off te gaan en dat geloof ik, want waarom zou hij over alles openhartig zijn behalve dat?

Bodybuilding is nu eenmaal voor een groot deel genetics en dat is incl hoe iemand reageert op AAS. Als je jarenlang grammen AAS in je lichaam douwt en er nog steeds average uit ziet moet je jezelf eens achter de oren krabben.

Begrijp ik, wist niet dat dat contractueel vast stond. :)

Misschien een idee om ook overal te spammen tegelijk met je vlogs :P
Als "sig" eronder ofzo

Damn dikke abs bert!

Terug
Naar boven