MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik geloof je meteen. Ik ben na heel wat vids van Lee Priest, Dave Palumbo, Ameen Alai, Bostin Loyd, etc tot de conclusie gekomen dat sommige gasten op dit forum nog meer dan pro’s gebruiken. Lee vertelde zelfs regelmatig off te gaan en dat geloof ik, want waarom zou hij over alles openhartig zijn behalve dat?

Bodybuilding is nu eenmaal voor een groot deel genetics en dat is incl hoe iemand reageert op AAS. Als je jarenlang grammen AAS in je lichaam douwt en er nog steeds average uit ziet moet je jezelf eens achter de oren krabben.
Zo waar dit.

DSC06171.JPG

6 weken uit
Zieke shape man. Flinke poten!

Ik geloof je meteen. Ik ben na heel wat vids van Lee Priest, Dave Palumbo, Ameen Alai, Bostin Loyd, etc tot de conclusie gekomen dat sommige gasten op dit forum nog meer dan pro’s gebruiken. Lee vertelde zelfs regelmatig off te gaan en dat geloof ik, want waarom zou hij over alles openhartig zijn behalve dat?

Bodybuilding is nu eenmaal voor een groot deel genetics en dat is incl hoe iemand reageert op AAS. Als je jarenlang grammen AAS in je lichaam douwt en er nog steeds average uit ziet moet je jezelf eens achter de oren krabben.

Ik geloof dat ik ooit dat filmpje met Lee Priest zag en dat hij idd zei steeds off te gaan.

De vraag is echter wat hij bedoelt met off gaan: Volledig off, trt of redelijk hoge cruise...?

Volledig off lijkt me sterk gezien de terugval tijdens en na de pct. Het zal wel eerder neigen naar een goede cruise denk ik.

Van die filmpjes geloof ik geen klote.

Wat ik wel vind is dat veel hier achterlijke doseringen gebruiken.

Wat was je gewicht op de dag van de wedstrijd @Bert en welk resultaat heb je behaald?
Gisterenochtend woog ik even zo'n 87 en dat was wel het lichtste moment na het vochtafdrijven. Voor de wedstrijd werd niet gewogen, aangezien MAP enkel op lengte ingedeeld is.

Goed dikke abs Bert! Hoe ging de wedstrijd en wat zijn nu de plannen?
Thanks, ik heb zojuist een verhaaltje in mijn log geplaatst.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/every-day-is-judgement-day.410489/
netjes! das wel meer dan een lichte sixpack;)

12 pack of zelfs een hele krat :cool:
Thanks!!
hoe ging je wedstrijd chief? Tof je te zien vorige week!
Het ging goed, ik heb in mijn log een verhaaltje geplaatst. Het was erg tof om je zien, je shape was toen al top en buff en nu zie je er al ziek shredded uit voor 6 weeks out.
Thanks!
Ziet er echt super uit kerel :thumb:
Thanks!
Dikke abs,

al die saunabezoeken zijn niet voor niets geweest
Haha.

Ik heb hier:
Zojuist een verhaaltje getypt over de wedstrijd en mijn toekomstplannen. Foto's volgen nog; ik heb nu enkel wat backstage pics en een paar foto's vanuit het publiek, maar die zien er uit alsof ze met een aardappel zijn geschoten. :roflol: Ik ontvang een dezer dage HD-foto's van de fotograaf en die zal ik zeker posten:D.

Bespreek ik niet, heb ik al aangegeven. Wat ik wel en niet neem mag wil en kan ik niet delen, letterlijk ook een contract voor getekend.
Kan je in ieder geval vertellen dat de doseringen die ik hier voorbij zie komen ronduit belachelijk zijn/compleet onnodig
Hoe kom je er bij?? :roflol:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/become-a-freak-kuurlog.416451/page-3?amp=1
"1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout"

Oké, back to reality: kun je wel aangeven wie je coach is? Ben benieuwd. Ook naar jouw advies m.b.t. een eerste kuur (zie het verhaaltje in mijn log).

Hij wil een freak worden. Dat gaat hem zeker lukken.

Alleen anders dan dat hij zelf voor ogen heeft....

Hoe kom je er bij?? :roflol:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/become-a-freak-kuurlog.416451/page-3?amp=1
"1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout"

Oké, back to reality: kun je wel aangeven wie je coach is? Ben benieuwd. Ook naar jouw advies m.b.t. een eerste kuur (zie het verhaaltje in mijn log).

Hahaha, ik kwam van de week van de haarlem studie vandaan en de dokter kon mij vertellen dat hij iemand hielp die 40 ml in de week spoot, 10 ml per keer 4x per week. Dan valt dit nog reuze mee XD

Bulk is going good so far.. progressie duidelijk merkbaar adhv het gewicht dat ik duw. Benchpress, squats, ... hopelijk kan ik komende winter er een hoop massa bijkrijgen zonder al te veel vet te gainen.. maar we zien het allesinds zitten!
5A3C0C95-FCC3-4A27-BE2F-5482CFF20B72.jpeg

Ik geloof dat ik ooit dat filmpje met Lee Priest zag en dat hij idd zei steeds off te gaan.

De vraag is echter wat hij bedoelt met off gaan: Volledig off, trt of redelijk hoge cruise...?

Volledig off lijkt me sterk gezien de terugval tijdens en na de pct. Het zal wel eerder neigen naar een goede cruise denk ik.

Ik meen helemaal off. Zijn kuren waren altijd 12-16 weken, dus dan kun je prima helemaal off gaan tussendoor.

@MissNuke dang, nog altijd betere schouders... #jealous :treuren:

B b b b b b b b b b booty! Whoop whoop!

Terug
Naar boven