- Waardering
- 21.437
37
below average. Moet er wel bij vermelden dat ik nauwelijks gericht mijn armen aanpak, dus die 1cm pak ik nog!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
37
below average. Moet er wel bij vermelden dat ik nauwelijks gericht mijn armen aanpak, dus die 1cm pak ik nog!Het is inderdaad bijzonder. Maar voor een mannelijke bodybuilder average als het de onderarmen betreft.
37below average. Moet er wel bij vermelden dat ik nauwelijks gericht mijn armen aanpak, dus die 1cm pak ik nog!

bekend feitsoms maak ik wel eens fotos en dan denk ik.. dat ben ik helemaal niet![]()
37below average. Moet er wel bij vermelden dat ik nauwelijks gericht mijn armen aanpak, dus die 1cm pak ik nog!
soms maak ik wel eens fotos en dan denk ik.. dat ben ik helemaal niet![]()
Laten we er 150kg van maken, en niet te vergeten raw en natural.
raw, naturel, fasted, depleted, no pwo, na het hardlopen.
fixed. Toen ik nog poten van 80 had en guns van ±48/49. Nu evengoed tevreden over benen en pistooltje. -X-
juist niet, Ik zelf haat het bijvoorbeeld als iemand onverwachts een foto van me maakt op het strand ofzo en dan zie ik dat terug denk ik wtf is dit verneukt heel me humeur voor de hele dag.
(sorry voor off topic @Derksen )
aardige guns ^^edit, kon je niet echt zien.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
LoooL maar zij draagt wel gulzig bij aan Den gedeelde fetishMevrouw Atoombom ziet er buff uit, dat zeker. Maar ik denk dat wanneer een man, van gemiddelde lengte die aan krachtsport doet, ernaast gaat staan bepaalde verhoudingen wat meer in een zeker perspectief worden geplaatst. Dit doet nogmaals niets af aan de prestaties van Miss Nuke, mijn comment gaat niet om haar. Het heeft mede te maken met, ik noem het maar mijn gevoeligheid, voor de oneindige ophemeling en superlatieven. Nog even en we hebben hier lui die geld wllen geven voor een potje urine van onze lieftallige wonderwoman. Inb4 sjonniejordaan.
Dat is wel sick hoor! Ik zit op 42 armen(elke week 1x biceps/triceps met 2 oefeningen per spiergroep) Maar 48 damn. Dat zijn echt kanonnen.fixed. Toen ik nog poten van 80 had en guns van ±48/49. Nu evengoed tevreden over benen en pistooltje. -X-
Je reet afvegen wordt wel een uitdaging. Aan zo'n arm zit ook nog een schouder en meestal wordt het er qua mobiliteit niet beter op als het alsmaar groter wordt.Dat is wel sick hoor! Ik zit op 42 armen(elke week 1x biceps/triceps met 2 oefeningen per spiergroep) Maar 48 damn. Dat zijn echt kanonnen.
Nee dat snap ik. Maar als het goed in verhouding is is het wel een bizar zicht. Er zijn weinig mensen die ik ken met zulke armen.Je reet afvegen wordt wel een uitdaging. Aan zo'n arm zit ook nog een schouder en meestal wordt het er qua mobiliteit niet beter op als het alsmaar groter wordt.