- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen karma meer voor Bert! Nee hoor, maakt me helemaal niets uit. Ik begrijp je volkomen.
Geen karma meer voor Bert! Nee hoor, maakt me helemaal niets uit. Ik begrijp je volkomen.

Haha je hoeft je echt niet te verantwoorden voor wat je vindt, wie dan ook. Het laagste dat ik de laatste tien jaar stond was 12%. Zou ik lager in bf kunnen staan als ik zou willen? Ondanks diabetes (dat wel een stukje scheelt) kan het natuurlijk wel lager, maar daar moet ik gewoon te veel voor laten dat ik er liever voor kies om wel enigszins gezond te eten maar geen nee zeg tegen een pak stroopwafels of een broodje doner. En dat is natuurlijk te zien. Jij hebt net een keurige prestatie neergezet en een overwinning op jezelf behaalt, kijkt mede daardoor met andere ogen naar een lijf als de mijne. Dat is logisch en snap ik goed.
Je kracht en spiermassa is top, maar ik heb er even voor moeten werken om 14 kg droger te worden en wil niet ineens aankomen in BF.
Kijk, zo zie je dat de invalshoek bepaalt hoe je taille er uit ziet. Bovendien heb ik net flink zitten schransen en ben nu bloated. Als je dit met de foto van vanochtend vergelijkt, geeft dat al een heel ander beeld. Daarom vind ik het schatten van BF op basis van een foto haast niet te doen.
Hij traint zijn benen niet, niets mis mee toch. Doe ik ook niet want anders lijkt mijn kleine penor nog kleiner.
Ja, natuurlijk. Je bedoelt te zeggen dat benen niet mijn sterkste punt is. Ja, dat weet ik. Train PPL of 4-daagse split. Benen meeste volume van al mijn spiergroepen en naar verhouding conform schema van mijn coach. Zie ik je bij de forummeet 6 oktober? Dan kunnen we lekker benen trainen en heb je misschien nog tips waar ik wel wat mee kan.
Kom maar op met jouw foto's. Kijken wat we daarover kunnen opmerken.

OT:
Vandaag 4x6x136kg squat pr 10 weeks deep in de cut.
![]()

HnnnnnnnnggggOT:
![]()
Ik lig er ook niet wakker van, heb zo Leg Day en dit geeft ik extra energie om lekker vol uit te gaan.Bert je moet je niet zo aangevallen voelen. Sinds je met je prep bezig bent lijkt het wel alsof je op 1 gram acetato zit. Neem dit forum niet zo serieus en geniet van je vakantie.
De natty struggle is real!
OT:
![]()
Thanks bro, heb er hard voor gewerkt. Binnenkort m'n eerste pakkie zware shag klaar.
Tegenwoordig 5x fullbody met een abc Split. A = squat b = leg extension en c = db split squat.

Deels ook wel veel angle hoor, qua omtrek zijn ze niet zo groot en m’n bodyweight zegt al helemaal ecto.