MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Oke mooi, ik geloof jou wel, Je bent al 6 jaar hard bezig en maakt goede progressie, natuurlijk krijg je dan haters. Want je hebt een fysiek waar de juicers in dit topic jaloers op zijn ;)

Oh wat ben ik jaloers :roflol:

---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

Oke mooi, ik geloof jou wel, Je bent al 6 jaar hard bezig en maakt goede progressie, natuurlijk krijg je dan haters. Want je hebt een fysiek waar de juicers in dit topic jaloers op zijn ;)

Jij bent echt wel zon huppeltrutje he.
straks ziet je tong bruin van al dat kontlikken.

Ik geloof ook best dat determination natty is. (Srs) met goede genen en determination kom je een heel eind.
Kijk ook naar zijn bodyweight. Is niet over 100kg ofzo met 5%.

Oh wat ben ik jaloers :roflol:

---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

Jij bent echt wel zon huppeltrutje he.
straks ziet je tong bruin van al dat kontlikken.

Nee maar als je al 6 jaar dedicated getraind hebt dan mag je voor zo'n fysiek best wel een compliment krijgen.
Heeft niks met kontlikken te maken. Maar jullie zijn altijd zo triest om met zijn alle te haten op 1 iemand dat die een fake natty is, terwijl diegene er gewoon keihard voor getraind heeft

Nee maar als je al 6 jaar dedicated getraind hebt dan mag je voor zo'n fysiek best wel een compliment krijgen.
Heeft niks met kontlikken te maken. Maar jullie zijn altijd zo triest om met zijn alle te haten op 1 iemand dat die een fake natty is, terwijl diegene er gewoon keihard voor getraind heeft

Ik denk niet dat je mij hebt horen zeggen dat hij aan de juice zit.
Ik persoonlijk denk dat hij dat natty heeft kunnen klaarspelen. Maar dan wel met enorm spierverlies om op dat vp te staan.

Iemand die aas gebruikt traint er even hard voor.

Only on dbb :roflol:

Ik persoonlijk denk dat hij dat natty heeft kunnen klaarspelen. Maar dan wel met enorm spierverlies om op dat vp te staan.

ik train 1x pw
eet amper eiwitrijk voedsel
en ben buff

dus dat klopt niet

And there you have it.
Hier nog zo'n pipo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/18j-96kg-10-a-354067/

''dedication train only no social life 100% gains only protiens''

Beter nemen ze een voorbeeld aan Em87, die alle dromen lekker wegkaapt en gewoon zegt dat hij kuurt voor zo'n fysiek

http://www.youtube.com/watch?v=NQhHyHkCeBo&list=FL0iJyjlL5I27okiWg-LtwOg&index=1

Vind wel jammer dat er zon gedoe om kuren heen is. Ben benieuwd hoeveel er natty mogelijk is

haha

Eigenlijk is het gewoon absurd dat er op je gehaat word als je iets natty hebt bereikt

Wat ? In de gym trainen we even hard. Zelfs harder aangezien dat we niet zo snel moe worden ;)
Gebruikers krijgen er gewoon veel meer voor terug. jammer voor de natty's natuurlijk.

Jullie kijken graag genoeg naar buffels .

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

ik train 1x pw
eet amper eiwitrijk voedsel
en ben buff

dus dat klopt niet

Sorry em dat was ik vergeten.
Ik train 6x maar eet eigenlijk niet. Zal de juice wel zijn ???

Wat ? In de gym trainen we even hard. Zelfs harder aangezien dat we niet zo snel moe worden ;)
Gebruikers krijgen er gewoon veel meer voor terug. jammer voor de natty's natuurlijk.

Wij hebben geen last van de sides, succes met je leven verder

Geloof ik graag.

Even serieus nu.

Voor de zomer at ik maybe 1500kcal en gainde VVM

dus dat kwam wel door de juice:eek:

Wij hebben geen last van de sides, succes met je leven verder

De enige side die ik heb is dat natty's geil naar me staren in de gym.

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

Geloof ik graag.

Even serieus nu.

Voor de zomer at ik maybe 1500kcal en gainde VVM

dus dat kwam wel door de juice:eek:

Ja we kunnen ons wel meer veroorloven dat is een feit.
Ook al stappen we voor 10 jaar uit de sport bijvoorbeeld .. als we 50 zijn kunnen we meteen terug beginnen blasten aangezien we toch al op trt zitten :p

De enige side die ik heb is dat natty's geil naar me staren in de gym.

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

Ja we kunnen ons wel meer veroorloven dat is een feit.
Ook al stappen we voor 10 jaar uit de sport bijvoorbeeld .. als we 50 zijn kunnen we meteen terug beginnen blasten aangezien we toch al op trt zitten :p

Als ik bv. tot mijn 25ste natty door blijf trainen, en van mijn 25ste tot 30ste aan de juice zit, zou er dan een groot verschil tussen ons fysiek zijn tegen die tijd?

Of je nu een Natty bent of niet wat maakt dat nu uit, het figuur krijgen waar je jezelf goed in voelt en dat behouden vraagt 100% inzet in de gym en 100% in de keuken, no pain = allot off shame

Veel mensen die natty waren sterven jong. Sta je dan met je 25e met een goddelijk lichaam, en op de 53e lig je in een kist.

Terug
Naar boven