Veel mensen die natty waren sterven jong. Sta je dan met je 25e met een goddelijk lichaam, en op de 53e lig je in een kist.
En er zijn er zat die tijdens het uitgaan zich in een coma zuipen of snuiven. Ga je ook niet stappen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel mensen die natty waren sterven jong. Sta je dan met je 25e met een goddelijk lichaam, en op de 53e lig je in een kist.
Statistisch gezien gaan er meer mensen die natty zijn dood dan mensen die juicen.Veel mensen die natty waren sterven jong. Sta je dan met je 25e met een goddelijk lichaam, en op de 53e lig je in een kist.
Als ik bv. tot mijn 25ste natty door blijf trainen, en van mijn 25ste tot 30ste aan de juice zit, zou er dan een groot verschil tussen ons fysiek zijn tegen die tijd?
Ben jij dan groter of de gast die tot zn 25ste natty was en dan juiced(srs)?
Trouwens, het is toch zo dat als je je natty max ongeveer bereikt hebt dat je die spieren toch zeker houd en veel meer uit de kuren haalt en er later ook zo bijstaat?
Ben jij dan groter of de gast die tot zn 25ste natty was en dan juiced(srs)?
Trouwens, het is toch zo dat als je je natty max ongeveer bereikt hebt dat je die spieren toch zeker houd en veel meer uit de kuren haalt en er later ook zo bijstaat?
Gxl1 zou op dat moment al 12 jaar kuren inclusief GH en slin enzovoorts. Hoody kuurt dan 5 jaar. Doe zelf je rekenwerk, qua size zullen ze mss hetzelfde wel zijn alhoewel ik dat ook betwijfel, maar qua conditioning en kwaliteit zal Gxl1 hem finaal overlopen.

Bedoel je dat juicers sneller in de kist liggen ? Het zijn de duretica en extreme gewichtsschommelingen die voor 9/10 doden zorgt in de bodybuilding wereld.
Denk je dat een rebound van 10 tot 15 kilo op korte tijd gezond is voor je lichaam ?
---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ----------
Exact , ook zal ik een pak meer vvm hebben.
Als je kuurt moet je blijven kuren. Je lichaam krijgt een ontzettende opdonder, en om je spieren te blijven behouden moet je blijven kuren. Anders gaat het er net zo snel als dat het erbij komt weer af met als gevolg depressie enz enz. Lichaam staat jaren bloot aan de extreme bijwerkingen dus geloof maar niet dat je zo de 80 haalt.
Als je kuurt moet je blijven kuren. Je lichaam krijgt een ontzettende opdonder, en om je spieren te blijven behouden moet je blijven kuren. Anders gaat het er net zo snel als dat het erbij komt weer af met als gevolg depressie enz enz. Lichaam staat jaren bloot aan de extreme bijwerkingen dus geloof maar niet dat je zo de 80 haalt.
Nee jong , als je gepensioneerd bent heb je nog heel veel te zien van de wereld. Eens je de 70 voorbij bent begin je af te takelen en is het leven eenzelfde sleur op wat uitzonderingen na.80 worden is sowieso overrated. Na je 40ste heb je alles wel gezien.
Daarom bestaat er trt . Je denkt toch niet dat ik off ga ?
Ik ga er waarschijnlijk zelfs vitaler bijlopen dan de meeste hier op 60.
Komt er nog eens bij dat ik als bompa een goed fysiek kan behouden of opnieuw creeren.
Ik hoef zelfs geen 80 te worden. Oud worden is voor natty's