MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je kuurt moet je blijven kuren. Je lichaam krijgt een ontzettende opdonder, en om je spieren te blijven behouden moet je blijven kuren. Anders gaat het er net zo snel als dat het erbij komt weer af met als gevolg depressie enz enz. Lichaam staat jaren bloot aan de extreme bijwerkingen dus geloof maar niet dat je zo de 80 haalt.

Noem mij eens 3 hele goede redenen waarom ik liever als opa'tje van 80 de pijp uit ga met een luier om dan dat ik dood ga op m'n 60e en dat ik al 40 jaar lang een goed fysiek heb? Erbij nadenkende dat ik door m'n trt me nog eens beter voel ook dan de normale 60 jarige.

Nee jong , als je gepensioneerd bent heb je nog heel veel te zien van de wereld. Eens je de 70 voorbij bent begin je af te takelen en is het leven eenzelfde sleur op wat uitzonderingen na.

tegen de tijd dat wij zo oud zijn moet je werken tot je 80e voor je pensioen bro.

als je kuurt moet je door blijven kuren? heb nog genoeg massa kunnen behouden hoor , maybe als je 100 kg droog bent dat het moeilijker gaat worden

Nee man zeker niet , het gaat hier om full time on juice zijn.
Als de jongens hier denken dat het serieus een zware klap is om bijvoorbeeld 10 kuurtjes te doen verspreid over de jaren en dat je daardoor vroeger zou sterven zijn ze niet goed wijs.

---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

Snap ik, ik zou ook niet ouder als me ouders willen worden, of ooit me kinderen/kleinkinderen zien opgroeien

OOh ja .. precies of ik langer wil leven enkel om men kleinkinderen in het beste geval elke zondag te zien.
Ik ben geen beta zoals jij. Mijn kleinkinderen gaan er geen last van hebben dat ik 10 jaar eerder de pijp uit ga.

Als de jongens hier denken dat het serieus een zware klap is om bijvoorbeeld 10 kuurtjes te doen verspreid over de jaren en dat je daardoor vroeger zou sterven zijn ze niet goed wijs.

Wat heb je aan af en toe een kuurtje? Zodra je stopt krijg je een terugslag. Alles voor niks, en dat hele kleine beetje wat je misschien wel behoudt had je ook kunnen bereiken door beter te trainen.

OOh ja .. precies of ik langer wil leven enkel om men kleinkinderen in het beste geval elke zondag te zien.
Ik ben geen beta zoals jij. Mijn kleinkinderen gaan er geen last van hebben dat ik 10 jaar eerder de pijp uit ga.

Lekker egoïstisch Gino

als je full time juiced en stopt ga je sws veel verliezen omdat je lichaam geen test meer aanmaakt.
Lol morgen krijg ik nieuwe bloeduitslag en alles was goed bij de vorige, seems legit dat je vroeg dood gaat

Helemaal niet egoistisch. Denk je dat ik er wakker lig van het verschil in enkele jaren als mijn grootouders sterven ? nee helemaal niet. Ik weet dat die mensen hun leven hebben gehad en er tevreden mee zijn.

---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:44 ----------

als je full time juiced en stopt ga je sws veel verliezen omdat je lichaam geen test meer aanmaakt.
Lol morgen krijg ik nieuwe bloeduitslag en alles was goed bij de vorige, seems legit dat je vroeg dood gaat

Inderdaad off gaan is dus onmogelijk en stupid als je full time juiced.

Het centrale moraalridder topic.

Jullie doen nog net niet alsof kuren gezond is
ongezond is het zeker niet als je weet waarmee je bezig bent, en natuurlijk zijn er altijd contras die anders beweren en dat zijn mensen Die nog nooit gekuurd hebben dus niet uit eigen ervaring spreken, omdat Ze dat ooit eens in een boekje hebben gelezen of een ducu hebben gezien zijn voor mij nutteloze bronnen van informatie

Laatst bewerkt:
maar die chris is een troll en jullie happen toe

On-topic bump
Progressie 2 maanden.
Side chest

08-10-13
2cfbp1z.jpg

22-12-13
id4rbq.jpg

Laatst bewerkt:
Worden jullie niet moe van deze non-discussies? Een gemiddeld kind van 12 kan nog beter redeneren dan wat hier geschreven wordt.

ongezond is het zeker niet als je weet waarmee je bezig bent, en natuurlijk zijn er altijd contras die anders beweren en dat zijn mensen Die nog nooit gekuurd hebben dus niet uit eigen ervaring spreken, omdat Ze dat ooit eens in een boekje hebben gelezen of een ducu hebben gezien zijn voor mij nutteloze bronnen van informatie

hahaha jij zit er al tot je ellebogen in man! Dan kan je ook niet objectief meer denken inderdaad.

Gaat nwrgens over

Terug
Naar boven