- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Zijn vooral mn triceps die aardig buff zijn, biceps moet nog veel aan worden gedaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn vooral mn triceps die aardig buff zijn, biceps moet nog veel aan worden gedaan!
Gister Awakenings en ongeveer tien liter zweet verloren, dat gecombineerd met een shitload aan junk en depleted van 15 strict weken cutten..
![]()
Ziet er goed uit man. Flinke shoulders met de aderen!!Gister Awakenings en ongeveer tien liter zweet verloren, dat gecombineerd met een shitload aan junk en depleted van 15 strict weken cutten..
![]()
Welke putjes
Maar ook mijn aderen etc zijn altijd extra goed zichtbaar. Zeker de sting heeft altijd magische belichting en laat dat nou net de enige winkel zijn waar ik kom buiten online shoppen.![]()
Is juist de enige winkel waar ik goed passende kleding vind. Zeker jeans, rockerbox stretch jeans. Zit echt enorm veel stretch in.De Sting is qua kleedkamers gewoon hemels voor bodybuilders. Qua kleding helaas minder.
Ga naar 'The sting', die hebben vaak wonderbaarlijk licht!Jullie mannen hebben geen last van putjes.. wij vrouwen dragen dat voor jullie...
Ik heb nog in geen 1 winkel belichting gevonden waarin mijn striae etcet weg wordt getoverd door het licht..![]()
Ga naar 'The sting', die hebben vaak wonderbaarlijk licht!
Ik heb mijn eigen " perfecte licht"
Beetje houding... beetje licht.. en hoppa daar is ineens een hammie en een schattig kuitje
[afbeelding niet meer beschikbaar]

in sommige pashokjes zie je er idd in ene uit als of je een grieks statue bent. Meestal is het andersom en lijk je meer op Tinus de vetklep thoughGa naar 'The sting', die hebben vaak wonderbaarlijk licht!

Mooi fysiek bro!
De resultaten van 10 weken begeleiding bij Jeffrey Latour, gewicht hetzelfde gebleven namelijk 106 kg
![]()