XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Recht uit bed shape, na een avondje drinken :o

20181021_025210.jpg
Kan wel zien dat je sinds enige tijd een extra eter in huis hebt gehaald.

Stuur gewoon een pm ipv elke keer onzinnige karma berichten hier neer te pleuren..

Ben ik de enige die poseren awkward as f**k vind? Laatst ook een beast van een kerel van 20% vet in mijn gym. Die even shirtloos wat poses eruit aan het gooien was terwijl zijn vriendje het fotografisch vastlegde. Af en toe is deze mooie sport toch wel erg vreemd.

Ben ik de enige die poseren awkward as f**k vind? Laatst ook een beast van een kerel van 20% vet in mijn gym. Die even shirtloos wat poses eruit aan het gooien was terwijl zijn vriendje het fotografisch vastlegde. Af en toe is deze mooie sport toch wel erg vreemd.

Zolang ze niet in hun onderbroek staan is het wel oké.

Haha, mannen die zo met zich zelf in de knel zitten zijn of wel narcistisch of … Vul maar in...

Als je het niet doet, wordt je ook afgebrand hier.

Ik begrijp die lui niet die half ontkleed in een fitness zaaltje staan op hun eigen lichaam te geilen

Terug
Naar boven